جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

ثبت‌نام دانشجویان نوورود دانشگاه صنعتی شریف از 15 مهرماه آغاز و تا 20 مهرماه ادامه خواهد داشت. کلاس‌های این دانشجویان نیز از 22 مهرماه برگزار می‌شود.

فعالیت آموزشی دانشگاه تهران در سال تحصیلی 1403 - 1402 امروز دوشنبه سوم مهر ماه با استقبال رئیس دانشگاه تهران از دانشجویان در ورودی خیابان 16 آذر آغاز شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی معاون امور روابط عمومی و حوزه وزارتی را منصوب کرد.

دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند تحول و تعالی، سنگ بنای اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر پایه آموزه اسلامی مجدانه می کوشند افق هایی جدید و روشن را در دستیابی به مرجعیت علمی در سلامت منطقه و جهان اسلام ترسیم کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه ماهیدول تایلند (Mahidol University)، با هدف گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی در زمینه طب سنتی، تفاهم‌نامه مشترک منعقد کردند.

بیش از 6 هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس انتشار یافته از آمادگی دانشگاه‌ها برای بازگشایی هر چه با شکوه تر سال جدید تحصیلی خبر دادند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تعمیرات لازم و خرید تجهیزات در طول تابستان برای بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه در شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بیست و هشتمین المپیاد علمی کشور 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز، کسب کردند.

مدیر کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران گفت: خوابگاه های دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید بهسازی و آماده سازی شد.

کلنگ ساخت استاد سرای دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی رئیس جمهور به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه تهران در پیامی همزمان با آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها نسبت به برنامه و هدف دشمن مبنی بر پروژه امیدزدایی، یاس‌آفرینی و انفعال ظرفیت‌های ناب انسانی کشور هشدار داد.

مرحله تکمیل ظرفیت در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از امروز سوم مهرماه آغاز شد. ظرفیت پذیرش در این مرحله 1330 نفر در 13 رشته تخصصی است.

نفرات اول تا پانزدهم مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1402 که اسامی آنان اعلام شده می توانند از 8 تا 18 مهر برای معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد درخواست دهند.

فراخوان ثبت‌نام بورسیه دانشجویان مستعد دانشگاه تهران ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 1403-1402 صادر شد.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: برنامه حضور و غیاب دانشجو که به صورت الکترونیک و آزمایشی در چند دانشگاه اجرا و از حالت دستی خارج شده است از امسال در تمام دانشگاه ها اجرا می شود.