شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله صلواتی شخصیت علمی و اخلاقی در محضر عالمان و فقهاء بنام در اراک و قم پرورش یافته و وجود او در حوزه قم خصوصاً درجمع شاگردان و علاقه‌مندان منشأ خیر و برکت بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تلاش می شود نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1402 در هفته آینده تا پیش از 15 مهرماه اعلام شود.

اسامی برگزیدگان مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال 1402 پس از بررسی، تعیین رتبه و اعطای مدال در شورای برنامه‌ریزی المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد.

روابط عمومی وزارت علوم در خصوص عدم دسترسی موقت به سایت این وزارتخانه اطلاعیه ای صادر کرد.

دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران با هیات رئیسه دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی گفت: در سطح علمی و دانشگاهی، جهاددانشگاهی در کنار فعالیت های ستادی ارتباط میان دانشگاه، انقلاب و جنگ را حفظ و تداوم می بخشید.

قم - مدیر حوزه های علمیه در تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه زنجان پیگیر پرونده شهادت «حجت الاسلام حجت اعتبار» شد.

دبیر علمی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از اعطای گرنت تحقیقاتی به مدال آوران این دوره از المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

رقابت سیاستی مسئله‌محور «کاران» با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های علوم انسانی و فنی‌مهندسی جهت مواجه و حل مسائل واقعی و کلان کشور برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی برنقش این دانشگاه در گسترش مهارت‌آموزی و زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور تاکید کرد.

وب سایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ظهر امروز از دسترس خارج شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وضعیت هیأت علمی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 32 هزار استاد حق التدریس داشت که این اساتید به عضو هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی تبدیل شدند.

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین بار دیگر نیروی حیات بخش عشق به حسین (ع) را به رخ جهانیان کشید.

مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال 1402 تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه 26 شهریور ماه 1402 تمدید شد.

زلفی گل وزیر علوم گفت: اساتید دانشگاه سرمایه نمادین کشور هستند و هیچ گاه علاقه مند نیستیم که به آنها بی احترامی شود؛ اینطور که در فضای مجازی عنوان می‌شود نیست.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: 20 درصد از از بودجه دانشگاه شهید بهشتی هزینه خورد و خوراک دانشجویان می شود.