جمعه 31 فروردین 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: انتخاب نمایندگان اصلح به پیشرفت کشور کمک می‌کند.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تعیین راهبردهای شورای سیاستگذاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی بر پرورش دانشجوی محقق و فناور در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن انداختن رای خود در صندوق رای یکی از حوزه‌های انتخاباتی شهر تهران، تاکید کرد: مردم ایران با رای خود قدرت خود را نشان می‌دهند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی تکمیل ظرفیت (ظرفیت های خالی مانده) کدرشته‌محل های مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده امکان به کارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی مصوب را در پست های مدیریت سیاسی ابلاغ کرد.

قم - مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) در بیانیه‌ای مردم را دعوت به حضور در انتخابات کردند.

بیش از 15 هزار نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور طی نامه‌ای ضمن اعلام حضور فعال در انتخابات از آحاد مردم و هموطنان عزیز برای حضور گرم در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

قم - مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه تحلیلی درباره انتخابات 11 اسفند به تبیین ریشه های قرآنی، اهمیت و آثار و برکات حضور آگاهانه، حماسی و پرشور در عرصه بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات پرداخت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه محیط زیست سه گانه فرهنگ، علم و فناوری را دارد، گفت: نیازمند اقدامات جدی در محیط زیست هستیم. میزان تربیت دانشمند و فناور به طور محسوسی کاهش یافته است.

رودرا گاوراو شرست سفیر کشور هند و شوکلا رایزن علمی فرهنگی سفارت هند با حضور در دانشگاه صنعتی شریف از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و فناوری آن آشنا شدند.

رییس دانشگاه تهران گفت: تحول در حکمرانی و گردش نخبگان سیاسی یک امر پذیرفته شده در عالی‌ترین سطوح نظام و یک خواست و مطالبه عمومی است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی در 10 اسفندماه 1402 خبر داد.

کرمان - رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: این دانشگاه تاکنون بیش از 82 هزار فارغ التحصیل داشته است.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها گفت: در مهر 1402 می‌بینیم که دانشگاه زنده است اما نه به آن سیاقی که انگاره‌های هرج‌ومرج طلب چپ و راست تصویرسازی می‌کنند.

7عنوان برتر مرحله نهایی بیست‌وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1402 به دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی رسید.