چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

نتایج نهایی دانشجویان استعداد درخشان رویه معمول در دوره دکتری Ph.D سال تحصیلی 1403- 1402 اعلام شد.

یازدهمین نشست مشترک همکاری ایران و کره جنوبی در چارچوب گسترش دیپلماسی علمی و دیپلماسی عمومی دو کشور با حضور دانشگاهیان و محققان دو کشور برگزار شد.

یک میلیون و 60 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در کنکور 1402 بودند که از این تعداد بیش از 600 هزار نفر اقدام به انتخاب رشته کردند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که تعدادشان نیز بسیار اندک است، در راستای رشد علمی کشور و حقوق اساتید فرهیخته و در واقع رعایت حقوق دانشجویان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تنوع بخشی غذاهای دانشجویی در سال جاری خبرداد و گفت: بنابراین بسته به نوع غذاها قیمت‌ها متفاوت خواهد بود و مبالغ غذای دانشجویی ثابت نخواهد بود.

یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور 10 شهریور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز کارت آزمون را دریافت کنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 اواخر هفته آینده اعلام می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از شرکت بیش از 3 هزار و 800 متخصص و فوق تخصص پزشکی در آزمون های دانشنامه در روز پنجشنبه 9 شهریورماه 1402 خبر داد.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 اعلام شد.

رئیس دانشگاه در حکمی دکتر سورنا ستاری را به عنوان «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: در مرحله اول استادان و کارکنان فاقد مسکن و در مرحله دوم همه کارکنان و استادان دانشگاه را با این طرح صاحب مسکن می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه، شاهین‌شهر، دهاقان، دولت‌آباد و فومن و شفت را منصوب کرد.

رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه تهران نسبت به خبر تعلیق برخی از اساتید دانشکده ادبیات در فضای مجازی واکنش نشان داد.

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد. زمان انتخاب واحد دانشجویان علوم پزشکی تهران از 11 شهریورماه آغاز می شود.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تدوین سند بین‌المللی‌سازی آموزشی این دانشگاه را یکی از مهمترین اقدامات در این معاونت برشمرد.