پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

معاونان «فرهنگی و دانشجویی» و «تحقیقات و فناوری» وزارت بهداشت طی نامه‌ای از دانشگاه ها خواستند دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی» در طرح‌های تحقیقاتی به کار گرفته شوند.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

در جریان عدم قطع همکاری یک دانشگاه با عضو هیات علمی پیمانی خود بوی جنجال سیاسی برای پنهان کردن کم کاری علمی به مشام می رسد.

ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1402 آغاز شد.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 در ساعت 24 امروز دوشنبه 6 شهریور ماه خبر داد.

تعیین ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری هر سال پیچیده تر از سال گذشته می شود و این بار تغییرات میزان تعهد و افزایش مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن اضافه شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1402 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان به اشاره به تدوین آیین نامه دانشجویان سرآمد گفت: امیدواریم تا هفته آینده آیین نامه مذکور جهت اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت همزمان با هفته دولت، اهم فعالیت ها، اقدامات و برنامه های این معاونت را در دولت سیزدهم اعلام کرد.

سیزدهمین نشست ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران برگزار شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی و شایسته‌گزینی در مسیر سنجش و پذیرش داوطلبان در دولت مردمی سیزدهم، تأکید کرد.

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل خواستار کمک وزارت امور خارجه برای انتقال فناوری‌های برتر ایرانی به خارج از کشور شد.

سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه 25 کنکور 1402 شده است، امروز با وزیر علوم دیدار و مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.

رئیس دانشگاه تهران از معاون آموزشی دانشگاه خواست درخواست رتبه بیست و پنج کنکور علوم انسانی را بررسی کند.

نتایج نهایی پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

اساتید بسیجی در بیانیه پایانی دوره دانش‌افزایی و توانمند سازی بسیج اساتید اعلام کردند در آستانه بازگشایی دانشگاهها با رصد هوشمندانه با هرگونه تحرک و دسیسه چینی بدخواهان ملت مقابله می کنند.