یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای جایابی نخبگان خارج از فراخوان وزارتین، فراخوان داد.

کاروان مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور ریاست دانشگاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بدرقه و راهی کربلای معلا شد.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 در روز دوشنبه 6 شهریور ماه خبر داد.

وزیر علوم در تبیین اقدامات دولت در 2 سال گذشته گفت: دولت سیزدهم دولت نشسته نیست و مرتب به مناطق مختلف کشور سفر می‌کند، در وزارتخانه نیز 50 سفر استانی در این مدت داشته‌ایم.

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی تمدید شد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان محدوده رتبه داوطلبان در آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته - محل های بورس دانش در هنگام انتخاب رشته را اعلام کرد.

قم - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: نهاد حوزه، یک نهاد مستقل و مستمر بوده و مهم‌ترین کار روحانیت در مسجد، منبر و ارتباط با مردم است.

رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال 1402 اعلام شد.

دبیر هیات اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف درباره قطع همکاری با علی شریفی زارچی توضیحاتی ارائه کرد.

آیین تکریم از خدمات 25 ساله دکتر رضا داوری اردکانی و معارفه دکتر محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم برگزار می‌شود.

اولین جلسه از میز تخصصی تحول در نظام مهارتی در ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه با جریان مخل یادگیری دانشجویان، قاطعانه رفتار خواهد شد، گفت: برنامه 5 مرحله ای در موضوع حجاب داریم که از رصد هوشمند تا برخورد قاطع را شامل می شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: حدود 33 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور تحت عنوان همیار دانشجو در دانشگاه ها مشغول به فعالیت هستند.

رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از حضور فعال این مرکز علمی به عنوان نماینده دانشگاه تهران با هدف جذب دانشجو و گسترش ارتباطات بین المللی در نمایشگاه ایروان اکسپو در ارمنستان خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اصلا برای قرارگیری در رتبه بندی تایمز و کیو اس ورود نکرده است زیرا به هیچ وجه علاقه مند نیستیم که اطلاعات خود را به این دو موسسه انگلیسی بدهیم.

نتایج آزمون کتبی شانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد.