یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

زمان دریافت کد 19 رقمی سابقه تحصیلی برای ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای تمدید شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به طراحی پوشش حرفه‌ای در دانشگاه گفت: ما بر اساس قوانین کشورمان پوشش حرفه‌ای را طراحی کرده‌ایم و خواستار اجرای آن با روش صحیح هستیم.

تاریخ ثبت‌نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1402 اعلام شد.

وزیر بهداشت از انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناظر تایید رشته‌های علوم پزشکی در منطقه امرو (کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت) از سوی سازمان جهانی آموزش پزشکی خبر داد.

ثبت نام در پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1402 از 5 شهریور آغاز می شود.

تعداد 10 هزار و 647 دانشجوی علوم پزشکی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در روز دوم شهریورماه 1402 در آزمون های کشوری شرکت می کنند.

در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری در سال گذشته 101 ظرفیت بورس صنعت اعلام شده بود که امسال به 4550 نفر افزایش یافته و امیدواریم این عدد در مدت زمان کوتاهی به 50 هزار نفر برسد.

بیکاری جمعیت فارغ التحصیل آموزش عالی در بهار 1401 حدود 13.2 درصد و در بهار امسال 12.1 درصد بوده که کاهش 1.1 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) از راه اندازی پایگاه اطلاعات جامع علوم قرآنی توسط ISC خبر داد.

انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در کنکور سراسری 1402 از امروز چهارشنبه اول شهریورماه آغاز شد.

دومین جلسه کمیسیون تخصصی ستاد ازدواج دانشگاهیان جهت «تببین دقیق طرح‌ها و اقدامات عملیاتی اعضای ستاد در دانشگاه‌ها» برگزار شد.

دانشگاه های علوم پزشکی ملزم شده اند به منظور حفظ 16 هفته آموزش، یک هفته کلاس جبرانی در نیمسال اول 1403 - 1402 برگزار کنند.

رشت - رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون کارشناسی در این استان خبر داد و گفت: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی از 31 شهریور آغاز شده و تا 4 شهریور ادامه دارد.

دانشگاه علم و صنعت برای اولین بار دوره کارشناسی ارشد پیوسته راه اندازی کرده و از سال تحصیلی 1403 -1402 در این دوره دانشجو جذب می کند.

شرایط و نحوه پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری 1402 در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.

پیش‌ثبت‌نام درخواست خوابگاه ویژه دانشجویان فنی و حرفه ای از روز شنبه 4 شهریورماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه 8 شهریورماه 1402 ادامه خواهد داشت.