پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

زمان و مکان برگزاری مصاحبه رشته‌های خاص دانشکده‌های مطالعات جهان و کارآفرینی دانشگاه تهران اعلام شد.

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از آغاز پذیرش اولین دوره دانشجو در این دانشکده جدیدالتاسیس از مهر 1401 در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

موضوع تخلف و تقلب در کنکور 1401 این روزها به دغدغه خانواده های داوطلبان بدل شده و داوطلبان در انتظار پاسخ های روشن درباره چگونگی دسترسی برخی به سوالات کنکور در زمان برگزاری آزمون شده اند.

هیئت منتخب رئیس جمهور برای تحقیق و بررسی ابعاد برخی شبهات مطرح شده در آزمون سراسری سال 1401 اعلام کرد: سلامت کنکور سراسری سال 1401 در تمامی رشته‌ها و گروه‌ها مورد تأیید قطعی است.

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 خبر داد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ایجاد 14 عنوان رشته جدید مشمول مشاغل حوزه حقوق خبرداد.

شخصیت پیشتاز علوم انسانی و اسلامی گفت: انقلاب اسلامی درباره علوم انسانی بیشترین نقش را داشته است و اقیانوسی از کار برای محققین و مدرسان علوم انسانی اسلامی ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مباحث بین دانشگاهی بین نسل‌های اول و دوم مورد نیازمند ما نیست، بلکه ما نیازمند دانشگاهی هستیم که مبتنی بر دیدگاه اسلامی باشد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: فرصت انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم برای داوطلبان مجاز تمدید می شود.

شیراز - عضو شورای نگهبان گفت: ماهیت دانشگاه تولید علم است این در حالی است که مدرک گرایی موجب شده تا دانشگاه‌ها از معیار اصلی خود دور شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم گفت: هدف جشنواره فارابی شناساندن گروه‌های علمی موفق به جامعه دینی و بهره مندی کشور از توانمندی‌های برگزیدگان در جهت تحولات علمی بزرگ کشور و جهان اسلام است.

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل 16 اتاق فکر برای محقق کردن 5 اولویت وزارت علوم در دولت سیزدهم خبر داد.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، گفت: در سیاست جدید معاونت آموزشی، نقاط قوت و ضعف آیین نامه جذب و ارتقا اعضای هیات علمی بررسی خواهد شد.

جزئیات برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.