پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

در راستای گسترش فعالیت های بین المللی در عرصه های آموزشی، علمی و تحقیقاتی، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه اوسنابروک آلمان منعقد شد.

دوره شصت و ششم آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) روز پنجشنبه 16 تیرماه سال 1401 برگزار می شود و داوطلبان از سه شنبه 14 تیرماه می توانند کارت خود را دریافت کنند.

وزیر علوم گفت: اگر می‌خواهیم دانشگاه‌های ما بستر مناسبی برای نخبه‌پروری، نخبه‌گزینی و نخبه‌گماری باشند، باید قدر همه افرادی که در این مجموعه زحمت می‌کشند را بدانیم.

ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با عنوان اردوی آموزشی و تفریحی «روایت ما» ویژه دهه هشتادی های انقلابی برگزار می‌شود.

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 18 تیر تمدید شد.

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: لذا جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه جهادی در درجه اول متوجه ما روحانیون است که لباس نوکری امام‌زمان (ع) را بر تن داریم.

معاون فرهنگی وزارت علوم از تهیه نسخه نهایی پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی و ترویج ازدواج دانشجویی در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خبرداد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتظار بیرون آمدن عکس از جلسه آزمون کنکور سراسری را داشتیم و هنوز وسیله ای نداریم که بتوان از اینکار جلوگیری کرد.

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران از تبدیل نوع استخدام کارکنان خدمات قرارداد خدماتی به قرارداد معین خبر داد و گفت: شیوه‌نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران نیز اصلاح شد.

پرونده برگزاری کنکور سراسری 1401 بسته شد. این دوره از آزمون با ارائه پاسخنامه های جداگانه برای دفترچه های عمومی و اختصاصی و دستگیری گسترده متقلبان خبرساز شد.

پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: برخی افراد می‌خواستند جواب سوالات کنکور را از بیرون دریافت کنند اما به محضِ اینکه برای دریافت پاسخ تلاش کردند توسط سیگنال‌یاب شناسایی شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور 1401 را اعلام کرد.

توضیحات حسن مروتی معاونت سازمان سنجش کشور در خصوص کنکور 1401 را مشاهده می کنید.

مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال 1401 دانشگاه معارف اسلامی تا 25 تیرماه تمدید شد.

شیراز - یک دانش آموز اهل خرم بید استان فارس در کنکور امسال حضوری متفاوت داشت.

اعضای شورای بورس دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت خود را با بازنگری و افزایش کمک‌هزینه دوره فرصت مطالعاتی و کنگره خارج از کشور برای اساتید و دانشجویان اعلام کردند.