یک‌شنبه 15 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.

سخنگوی صمت از تعیین زمانی متقاضیان خودروهای وراداتی خبرداد.

بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.

بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات همه اراضی این سازمان به وزارت اقتصاد برای ثبت در سامانه سادا خبر داد.

هرویک یاری‌جانیان گفت: اقتصاد ایران پس از تحمل مشکلات متعددمتأثر ازتحریم و شیوع کرونا و همچنین شوکی که جراحی اقتصادی به آن وارد کرده بود، آماده پوست‌اندازی و قرار گرفتن در مسیر توسعه است

سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: وقتی نانوایی ها برای دریافت سهمیه بیشتر آرد، برای هر مشتری دو بار کارت می کشند؛ با همه این ها مصرف آرد کاهش یافته است.

رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسید حدود 10 تا 12 سال طول کشیده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن آنها را تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 8 ارز افزایش و نرخ 31 ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران_شمال و آزادراه قزوین_ رشت خبر داد و گفت: محور چالوس علاوه بر بارش باران با بارش برف نیز همراه است.

قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: با وجود رشد هشت درصدی تجارت ایران و قاره و آفریقا در 11 ماهه امسال، صادرات ایران به کشورهای غرب آفریقا کاهش 34 درصدی را شاهد بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی و تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز 1402 از 24 اسفند 1401 خبر داد.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در بعضی مسیرها فروش بسته‌های بلیت هواپیما وجودارد که جزئیات آن شنبه اعلام می‌شود.

با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه 666 واحدی مسکن مهر ویلایی در شهر هشتگرد افتتاح شد.

میوه شب عید 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.