دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

شرکت سیبا موتور از عرضه کشنده تک محور FAW 4180 در روز دوشنبه 15 اسفند ماه در بورس کالا خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال 1402 با لحاظ نظرات و معیارهای دقیق و کارشناسی قطعاً تا پایان سال نهایی می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید.

مدیر تالار ارزخدماتیِ مرکزمبادله ارزوطلا با بیان اینکه کاهش تب خریدرادر تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم، افزود: پنجشنبه، صف عرضه کنندگان ارزدر این تالارو دربخش کالاهای اساسی پررنگ بود.

رجبی مشهدی گفت: برای تابستان پیش رو به دو فاکتور اساسی باید توجه کرد یکی میزان دمای هوا و دیگری اجرای برنامه‌های زمانبدی شده در موعد مقرر که باید توجه ویژه ای به این دو داشت.

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.

بررسی شاخص‌های اقتصادی در سال گذشته حکایت از ثبات نسبی و حرکت رو به جلوی اقتصاد کشور دارد؛ به همین جهت با بروز التهابات ارزی بیم آن می‌رود که مردم در دام دلالان قرار گیرند.

ساعات کاری سامانه های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال جاری به منظور ایجاد سهولت در پرداخت های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال اعلام شد.

قیمت دلار و یورو در بازار مبادله ارز و طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.

هیات وزیران با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اصلاح اساسنامه شرکت شهرک‌های کشاورزی موافقت کرد.

آستانه اشرفیه - استاندار گیلان با تاکید بر رعایت تقویم زراعی، گفت: علمی سازی و دانش پایه کردن کشاورزی نیاز مبرم امروز این صنعت است.

تربت‌حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است که 95 تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.

قیمت سکه بهار آزادی با کاهش 700 هزار تومانی نسبت به دیروز به 25 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودرو وارداتی تا ساعت 24 روز شنبه (13 اسفند) تمدید شد.

وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تا پایان سال 1403 باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.