دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مؤسسه رتبه‌بندی فیچ می‌گوید علی‌رغم همه اقدامات انجام‌شده اقتصاد آلمان و ایتالیا پایان امسال رشد منفی خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت خودرو باید تغییر کند و واقعی شود و با توجه به برگزاری جلسات، امیدواریم این هفته قیمت ها اعلام شود.

از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از 13 میلیون و 137 هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی 18 درصدی را تجربه کرده است.

وزیر نیرو از ارائه برنامه افزایش 10 هزار مگاواتی بهره وری برق بدون کاهش رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دهه آینده دهه ریاضت آبی در کشور است، بر ضرورت تهیه نقشه راه و الگوی برون رفت از بحران آب تاکید کرد.

در تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را به دست آورده است.

حمیدیان با بیان اینکه شرکت های معدنی باید متولی اکتشاف باشند گفت: تبدیل مدیریت دولتی به خصوصی برخی شرکت های معدنی و فولادی به صورت ناقص انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: بر اساس رصد فضای مجازی، مجرمان سایبری با ارسال پیام‌های حاوی لینک‌های آلوده و جعلی از طریق پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی کلاهبرداری می کنند.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند قبوض دریافتی خود از نهادها و سازمان ها را بدون مراجعه به شعبه و تنها با استفاده از اپلیکیشن «ایوا» پرداخت کنند.

بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ ارز مبنای حقوق و عوارض گمرگی، نرخ ETS و معادل 28 هزار و 500 تومان است.

سخنگوی وزارت صمت از آغاز به کار ثبت نام برای فروش خودروهای داخلی را در سامانه saleauto.ir از هفته جاری خبر داد.

معاون وزیر نیرو گفت: اگر اقدامی در راستای کاهش مصرف برق انجام ندهیم در سال 1405 مصرف برق حدود 90 هزار مگاوات در پیک خواهیم رسید.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: همان‌طور که گران فروشی تخلف است به همان میزان ارزان فروشی بیش از اندازه نیز تخلف است.

اصفهان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش ذخیره سد زاینده‌رود به 174 میلیون مترمکعب خبرداد.

سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز از کشور برزیل به جهت سلامت وبهداشت جامعه اعلام کرد؛ تمام گوشت‌های وارداتی به کشور عاری از هرگونه بیماری بوده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: روزانه 2 هزار و 500 تن پرتقال و همین میزان سیب در استان تهران توزیع می شود که قیمت عمده آنها بین 12 تا 30 هزار تومان است.