سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی از رونمایی از سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت خبر داد.

مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.

یک مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین هنوز در تمامی استان‌ها به بهره‌برداری نرسیده است گفت: تخلفات زمین‌خواری با بهره‌گیری ازپنجره واحدزمین ومراحل حقوقی آن درحال رسیدگی است.

پاکروان از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون 1 و 4 در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین 28 گانه توسط این شرکت خبر داد.

خطوط سراسری گاز کشور پایدار است، اما شرایط گازی کشور همچنان در مرز صرفه جویی قرار دارد، زیرا با تغییر برودت این میزان مصرف تغییر می‌کند.

اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و 400 مسکن در 9 شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به 24میلیون و 700 هزار تومان رسید.

مسئول رصدخانه کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات زراعی راه‌اندازی شده است.

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: در سال آینده باید توان تکمیل زنجیره‌های تحولی خراسان رضوی دنبال و به نتیجه برسد.

قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از مالیات بر ارزش افزوده و لغو بخشنامه 229 دفتر واردات ابلاغ شد.

گروه بهمن در آستانه بهار 1402 از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد.

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی نسخه اصلاحی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد» را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و ترافیک روان در محور هراز، فیرروزکوه و آزاد راه تهران شمال خبر داد.

شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با ریزش اندک مواجه شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از معافیت پروازهای بشر دوستانه کمک رسان به کشورهای زلزله زده از پرداخت عوارض ناوبری هوایی و فرودگاهی خبر داد.