دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی گفت: دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند و تحمل پیشرفت ملت ما را ندارند و نخواهند داشت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد عفو برخی فریب خوردگان فتنه اخیر را مصداق دیگری از جلوه‌های مردمی بودن و پایداری اجتماعی نظام اسلامی دانست.

وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.

بندر امام - رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد دریامحور دربرگیرنده جنبه‌های مختلفی است و برای توسعه اقتصاد آن به وضع قوانین کاربردی توسط مجلس نیاز دارد.

رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.

وزیر امور خارجه گفت: تا زمانی که مذاکره برای تحقق اهداف ملموس و عملی در دستورکار باشد در مسیر دیپلماسی باقی خواهیم ماند و «مذاکره برای مذاکره صرف» را برنمی‌تابیم.

ماهشهر - نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: به واسطه زیرساخت‌های مطلوب، بنادر خوزستان ظرفیت اقتصادی مطلوبی در زمینه افزایش حجم ترانزیت کالا دارند.

رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و اخیرا سه کشور اروپایی در خصوص ایران دچار دو مشکل، یعنی توهم و محاسبات غلط شدند.

تایباد امام جمعه اهل تشیع تایباد گفت: اتقلاب اسلامی دو اصل مهم «بنای تمدن نوین اسلامی» و «نهضت بیداری» را کلید زد و دشمنی با این نظام بخاطر این دو اصل است.

مشهد مدیرکل زندان های خراسان رضوی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 220 زندانی با کمک خیرین و ارفاقات قضائی از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شدند.

تایباد امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد گفت: آتش زدن قرآن از سوی غرب از قدرت آنان نیست بلکه از سر ناچاری و تسلیم در مقابل قرآن کریم است.

حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.

تایباد مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: آرزوی مشترک جریان ضد انقلاب، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، البته آرزوی ورشکسته‌های سیاسی هرگز محقق نخواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی موجب بلوغ و جرئت ما در عرصه‌های مختلف دفاعی شد و به این باور رسیدیم می‌توان محصولات ارزشمند را تولید و بهره‌برداری کرد.

با حضور امیر واحدی، دو مجتمع تعمیر و بازآماد «ملخ هواپیما» و «شاسی هواپیماهای پهن پیکر» در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد.