یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در 38 هزار روستا و 1400 شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز چهارشنبه برای نظارت بر امدادرسانی به مردم سوریه وارد مناطق زلزله زده شمال غرب این کشور شد.

مایکل اسپرینگ من حقوقدان و دیپلمات اسبق امریکایی گفت: چهار و نیم سال قبل من در ایران بودم و سال گذشته FBI با من تماس گرفت تا در این مورد صحبت کنند.

مایکل اسپرینگ من حقوقدان و دیپلمات اسبق امریکایی گفت: وقتی در عربستان بودم، ویزاهای صادر شده را بررسی کردم و دیدم برخی، مربوط به تروریست‌هایی است که قرار بود در آمریکا دوره ببینند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 از دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.

تبریز - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در رم برگزار شد.

همزمان با شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، رأس ساعت 21 امشب گلبانگ الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف نورافشانی شد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و اگرچه زیر بار هجمه‌های سنگین رسانه‌ای از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل‌های جوان آمال دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

فردا مقارن با 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.

وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.

برخی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه تبریک گفتند.

دبیرکل سازمان ملل سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به رئیس جمهور کشورمان و وزیر امور خارجه تبریک گفت.