دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

ارومیه - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما این است بتوان در 6 یا 7ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند است.

وزیر امور خارجه اندونزی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به حسین امیرعبداللهیان تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ملت ایران بارها اثبات کرده است که ایران سرزمین کودتای مخملی نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و تاکید کرد: مردم برای مقابله با دخالت‌های استعمارگران به راهپیمایی خواهند آمد.

دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای رفع کانون ریزگردهای داخلی آبادان از طریق سازمان محیط زیست خبر داد.

اهر - نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی از وزرا با رئیس‌جمهور همراهی نمی‌کنند و در این راستا بایستی رئیس‌جمهور وزیرانی که با دولت همراهی نمی‌کند را جابه‌جا کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن واقعاً در توانش نیست که بتواند با جمهوری اسلامی، با توان دفاعی جمهوری اسلامی و با قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی مقابله کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور نوشت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود برای نهایی کردن مذاکرات و دستیابی به توافقی منصفانه را اعلام و حسن نیت برای تحقق این هدف را نشان داده است.

امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه مالزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی تاکید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و معاونان این نیرو، گفت: قدرت نظامی و عملیاتی هر کشوری در گرو تقویت قدرت هوایی و بازدارندگی آن کشور است.

حتما درباره بیعت و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش پهلوی با امام خمینی زیاد شنیده‌اید. مجله مهر در مصاحبه با خلیل صراف، از همافران حاضر در دیدار 29 بهمن، به روایت انقلاب اسلامی پرداخته است.

سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.

تبریز - امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی 22 بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه‌ها بیایند.