جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال ایران در حالی آماده برگزاری اردوی خود در شهریور و مهرماه می‌شود که اظهارات اخیر سرپرست این تیم شائبه عدم دعوت از بعضی بازیکنان شاخص را جدی‌تر می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالی و دپارتمان داوری فیفا دیدار و گفت و گو کرد.

تیم ملی تیروکمان ایران در بخش ریکرو مردان با شکست برابر بنگلادش از جدول بازی‌های کشورهای اسلامی کنار رفت.

ساعت بازی دو تیم استقلال و ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر تغییر کرد.

کاروان تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز راهی انزلی می‌شود.

ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه بانوان ایران با اشاره به مدال تاریخی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آورد مروری بر عملکردش در این بازی‌ها داشت و گفت: پوستم کنده شد تا مدال گرفتم.

مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.

کرمانشاه - کشتی‌گیر کرمانشاهی مدال طلا مسابقات قهرمانی جوانان جهان بلغارستان را کسب کرد.

سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، رقابت های کشورهای اسلامی را محک خوبی برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی بسیار عالی برای حضور قدرتمندانه وزنه‌برداران در رقابتهای جهانی کلمبیا دانست.

جلسه فدراسیون آسیایی موی تای در حاشیه رقابت‌های جوانان جهان با حضور نماینده ایران در مالزی برگزار شد.

به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم‌های ثبت‌نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از انجام بازی دوستانه مقابل تیم امید پیش از سفر به اتریش خبر داد و آخرین وضعیت بازی با اروگوئه و سنگال را تشریح کرد.

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در هفته چهارم چمپیونشیپ مصدوم شد و به گفته سرمربی این تیم، 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور به احتمال حضور شیخ دیاباته در این تیم واکنش نشان داد و گفت: تراکتور مذاکره ای با شیخ دیاباته انجام نداده است.

پیشکسوت استقلال گفت: نبود یک هافبک طراح و خلاق کاملاً در استقلال مشهود است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با دیدار هفته آینده این تیم، صدمین بازی خود را با پیراهن پورتو انجام می‌دهد.