سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

بعد از قهرمانی پورتو در سوپرجام پرتغال با درخشش مهاجم ایرانی خود، مهدی طارمی از توندلا به عنوان تیم خوش یمن نام برد. سرمربی پورتو هم به درخواست طارمی برای جدایی از پورتو واکنش نشان داد.

در چارچوب رقابت‌های سوپرجام آلمان بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی پرگل لایپزیش را با نتیجه 5-3 شکست دهد و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی پرتغال در شب دبل مهاجم ایرانی خود، اولین جام فصل را کسب کرد.

تیم ملی شطرنج ایران دومین دیدار خود در المپیاد جهانی را با پیروزی برابر ایرلند به پایان رساند.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال برنامه‌های آماده سازی تیمش در تهران را آماده کرده و برای این منظور از باشگاه نیز درخواست‌هایی دارد.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در دیدار سوپرکاپ پرتغال خوش درخشید و با زدن دو گل تاثیر زیادی در قهرمانی تیمش داشت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بر خلاف فصل گذشته اقدام به جذب بازیکنان و مربیان خارجی کرد تا شاید بتواند ناکامی فصل گذشته در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر را جبران کند.

پرافتخارترین ژیمناست ایران با اشاره به اتفاقاتی که در دوران ریاست «زهرا اینچه درگاهی» برایش رخ داده بود گفت: رئیس فدراسیون از هر فرصتی استفاده می کرد تا اعصاب من را بهم بریزد!

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان میزبان تورنمنت بین‌المللی است که با حضور برخی تیم‌های حاضر در همین رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا آغاز می‌شود.

تیم فوتبال لیورپول با کسب برتری 3 بر یک برابر منچسترسیتی، قهرمانی سوپرجام انگلیس را از آن خود کرد.

مربی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران گفت: دنبال صعود به جمع 16تیم برتر هستیم.

بازیکن نوجوان تیم ملی هندبال دختران ایران بعد از برد شیرین تیمش مقابل ازبکستان گفت: هم ما و هم ازبک ها پیشرفت زیادی کرده ایم.

شقایق چراغی بازیکن تیم هندبال دختران نوجوان ایران بعد از برد پرگل برابر تیم ازبکستان در دیدارهای جهانی گفت: با یکدلی به پیروزی رسیدیم.

ملی‌پوش ایران عنوان برترین بازیکن دیدار مقابل ازبکستان را در رقابت‌های قهرمانی نوجوان جهان به خود اختصاص داد.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان اولین دیدارشان در مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی مقابل تیم ازبکستان پشت سر گذاشتند.