چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

جلسه بررسی لایحه نظام جامع باشگاهداری ورزشی با حضور جمعی از مدیران و صاحب نظران حوزه باشگاهی در کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد.

شیراز - «علی آل کثیر» به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پیوست.

چهارمین روز از مهلت تعیین شده برای نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی ثبت نام نکرد.

باشگاه پرسپولیس در حال تسویه با طلبکاران داخلی و قدیمی این تیم است.

پرونده رقابت‌های قهرمانی سبک کیوکوشین کان کاراته ایران با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر در دو بخش کاتا و کومیته و در هر دو گروه مردان و زنان بسته شد.

درچارچوب رقابت های سوپرجام فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو توانست با 3 گل توندلا را شکست دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران خبر توافق 56 میلیاردی پرسپولیس با این سازمان را تکذیب کرد.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه زود است در مورد استقلال و سرمربی‌اش صحبت کنیم گفت: ساپینتو را باید با شروع بازی‌های لیگ بشناسیم چون عیار او آنجا مشخص می‌شود.

اظهارات منتسب به مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران تکذیب شد.

سرمربی سابق تیم امید پرسپولیس با گلایه از شرایط حاکم بر آکادمی‌ها و عدم توجه باشگاه‌ها به تیم‌های پایه گفت: قرارداد تدارکات تیم بزرگسالان پرسپولیس سه برابر من بود.

تیم هندبال دختران نوجوان ایران در اولین روز مسابقات قهرمانی جهان شروع طوفانی را از خود ثبت کردند تا امیدواری‌ها به صعود این تیم به جمع 16 تیم برتر جهان قوت بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس بعد از انتقال بازیکن این تیم به منچستریونایتد، گفت: هنوز هافبک‌های جذابی مثل سامان قدوس داریم.

مربی تیم ملی کاراته گفت: بازیهای کشورهای اسلامی میدان سختی است که با حضور برخی از بهترین های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار خواهد شد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی حضور خواهد داشت.

دو قهرمان سابق وزنه‌برداری و کشتی جهان و تعدادی از اساتید علمی کشور در نخستین اولین دوره مربیگری متخصص قدرت و کاندیشنینگ و آمادگی جسمانی پیشرفته در ایران تدریس کردند.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی از روز گذشته در مقدونیه آغاز به کار کرد که تیم ایران با زدن بیش از چهل گل بهترین عملکرد را در میان 32 تیم حاضر داشت.