چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

تیم هندبال دختران ایران اولین تمرین خود را درحالی در سالن بوریس تراژکوفسکی برگزار کرد که این سالن به عنوان بزرگترین سالن هندبال این کشور میزبان تیم کشورمان در مسابقات جهانی خواهد.

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران پیش از مصاف با تیم ازبکستان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: امیدوارم در برابر این تیم برند از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان باتاکید بر اینکه قهرمانی این تیم در بازی‌های کشورهای اسلامی به مراتب سخت‌تر از دوره قبل است، گفت: با این حال تمام انرژی خود را معطوف به این مسئله کرده‌ایم.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی ایران نیست گفت: همه باید به این تیم کمک کنند تا در جام جهانی نتایج آبرومندی کسب کند.

به گفته دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، برگزارکننده بازی‌های پاراآسیایی در جدیدترین اطلاع رسانی، بر برگزاری قطعی این رویداد تاکید داشته‌اند اما هنوز زمان دقیق را مشخص نکرده‌اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم ملی حداقل تا یک ماه آینده هم به ایران نمی‌آید.

اصفهان - سپاهان در سومین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه با نتیجه یک بر صفر از مسیمیر قطر شکست خورد.

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به تیم فولاد خوزستان پیوست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از برگزاری اردوی آماده سازی تیمش در ترکیه اظهار رضایت کرد و گفت: در مسیر درستی هستیم.

تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب یک نشان برنز شد.

مالک باشگاه هال سیتی انگلیس بار دیگر از مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: باشگاه‌های دیگری هم بودند که می‌خواستند اللهیار صیادمنش را جذب کنند.

دو تیم آپوئل و امونیا قبرس به دنبال جذب کریم انصاریفرد مهاجم ایران تیم آاک یونان شدند.

در حالی که بعضی از خبرها حاکی از احتمال تعلیق لیگ برتر فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است، دبیر فدراسیون فوتبال این اخبار را رد می‌کند.

باشگاه نساجی مازندران از فدراسیون فوتبال خواست با ساکت الهامی سرمربی سابق این تیم که در حال حاضر هدایت تیم هوادار را بر عهده دارد، برخورد کند.

انتخابات فدراسیون جهانی سپک تاکرا امروز در شهر بانکوک کشور تایلند و با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال در حالی آماده شروع فصل جدید می‌شود که در حال حاضر 26 بازیکن در اردوی این تیم حضور دارند و ممکن است 2 نفر دیگر هم به آنها اضافه شوند.