شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

دبیر کل فدراسیون فوتبال به شکایت دستیار مهدی مهدوی کیا در تیم فوتبال امید واکنش نشان داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش جلسه‌ای را برای ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) به لیگ برتر ایران برگزار کرد.

فدراسیون فوتبال ایران همچنان بابت بحث عدم تایید اساسنامه‌اش در خطر تعلیق قرار دارد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ضمن انتقاد از معاون حقوقی وزارت ورزش گفت: من حیا داشتم و سه سال سکوت کردم؛ اگر به گذشته برگردم ویلموتس را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نمی‌کنم!

«آنتونیو پیتزی» سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الوصل به دنبال جذب مهدی قایدی مهاجم ایرانی است.

با اعلام مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، زمان پایان فصل آینده لیگ برتر مشخص شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، احتمال تعلیق لیگ برتر کشور را رد نکرد و گفت: نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنند که فوتبال ما استاندارد بشود.

سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه خبر مذاکره این باشگاه برای جذب مهدی طارمی را رد کرد.

باوجود میل باطنی رضاوند برای بازگشت به فولاد، سرمربی پرتغالی آبی پوشان همچنان اصرار دارد وی در فصل بیست و دوم استقلالی بماند.

دو مدافع میانی پرسپولیس به ابهامات یحیی گل محمدی برای حضور در دفاع چپ پایان دادند.

یک رسانه پرتغالی اعلام کرد باشگاه پورتو در حال حاضر به خاطر بحث غرامت آموزشی مهدی طارمی به باشگاه ایران جوان بوشهر از نقل و انتقالات محروم نیست.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی از روز شنبه در مقدونیه شمالی آغاز می شود که دختران ایران برای نخستین بار در این مسابقات حضور یافته‌اند.

دو ملی پوش نوجوان ایران ابراز امیدواری کردند در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی برابر ازبکستان به پیروزی برسند.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به پایان چرخه انتخابی و مشخص شدن ترکیب اولیه ملی‌پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی، معتقد است بهترین و شایسته ترین‌ها به این میدان بزرگ اعزام خواهند شد.

با اعلام رسمی فدراسیون هندبال آسیا (AHF) امیر و احمد قیصریان کوبل داوری هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان 2022 به میزبانی مقدونیه شمالی حضور پیدا می‌کنند.

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه اسکوچیچ یک بار اخراج شد و دوباره برگشت نشان می‌دهد که او خوش شانس است تا بر روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد.