پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

شهرکرد - مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات بسکتبال منطقه 2 کشور به میزبانی استان برگزار می شود.

ترکیب تیم ملی کاراته ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در دو بخش کاتا و کومیته معرفی شد.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که به خانه خودم بازگشتم.

رئیس فدراسیون جهانی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به هادی ساعی پیشنهاد میزبانی رقابت‌های زنان جهان اسلام را داد.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بعد از ورود به لوزان سوئیس، با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفت و گو کردند.

علی دایی با بیان اینکه برای نتیجه گیری در جام جهانی نباید دچار توهم بشویم، حضورش در تیم ملی به جای «اسکوچیچ» را رد کرد و گفت: چند بار وزارت ورزش به من پیشنهاد شد ولی خودم نخواستم وزیر بشوم.

با وجود شائبه های حضور بدون حق رای آرش میراسماعیلی در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی این خبر را تکذیب کرد.

طی تفاهم نامه ای فی مابین فدراسیون ورزشهای همگانی و بیمه معلم طرح جامع بیمه مربیان و مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی به امضاء رسید.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وضعیت این تیم نگران کننده شده و کسی هم پاسخگو نیست، گفت: مشخص نیست در استقلال به جای سرمربی چه کسی بازیکن جذب می‌کند.

اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان از فردا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی آغاز می شود.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ایران که برای دیدار با «توماس باخ» رئیس کمیته بین المللی المپیک به سوئیس سفر کرده‌اند وارد لوزان شدند.

حضور دو مربی در فصل بیست و دوم لیگ برتر با تیم‌های استقلال و سپاهان روابط ایران و پرتغال در حوزه فوتبال را بیشتر از گذشته کرد تا این کشور اروپایی به بزرگترین شریک فوتبالی ایران تبدیل شود.

سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین با تاکید بر اینکه تیمش دست پُر از تورنمنت ارمنستان بازگشت، گفت: حضور در این تورنمنت برای ما دو سر برد شد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی از الغرافه قطر پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده است.

شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: توجه به تیم های پایه یکی از مسائل با اهمیت برای باشگاه فجر شهید سپاسی است که در دوره جدید نیز نگاه ویژه ای به این موضوع مهم معطوف خواهد شد.

‌مدافع برزیلی که بسیاری او را از ستاره‌های فوتبال ایران می‌دانند در آستانه توافق نهایی با آبی پوشان قرار دارد.