سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

وب‌گاه خبر آنلاین

درپی شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا، پلیس تهران بزرگ اطلاعیه صادر کرد و نوشت: «خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی...

وب‌گاه الف

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرد که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده و فرد فوت شده نیز یکی از اوباش معروف به «سعید بی‌ناموس» بوده است.

وب‌گاه فرارو

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهرانبه نقل از تسنیم:

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

وب‌گاه فرارو

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد، گفت: در ابتدا جا دارد که از اصحاب رسانه در خصوص انعکاس اخبار تشکر کنم. دغدغه برخی شهروندان این بود که پلیس اگر به یک ماموریت خاص و جدید بپردازد شاید از حوزه‌های دیگر غافل شود، اما امروز می‌بینید که در یک ماهه اخیر همکاران ما بیش از 3 هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از 3000 خرده فروش مواد مخدر و کشف 3 تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم 520 کیلوگرم مواد افیونی را کشف و ضبط کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قاتل سریالی 16 مرد معتاد بعد از 28 سال آزاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ توقیف شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک دستگاه تریلی حامل یک هزار کیلوگرم ماده مخدر شیشه در تهران توقیف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یکتن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.