سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد...

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده است را به شدت و صریح محکوم کردند. ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده...

وب‌گاه مشرق نیوز

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی پاکستان بیانیه مشترک دو کشور منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف 28 کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اتوبان آزادگان خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دعوت نخست وزیر پاکستان، جناب آقای محمد شهباز شریف، رئیس جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید ابراهیم رئیسی، از 22 تا 24 آوریل 2024 بازدیدی رسمی از پاکستان بعمل آورد. در سفر رسمی‌به پاکستان، رئیس جمهور ایران را یک هیات عالیرتبه متشکل از وزیر امور خارجه ایران، جناب آقای امیر عبداللهیان و سایر اعضای کابینه و مقامات ارشد همراهی می‌کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی‌پاکستان، دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه مشترک کشورهای ایران و پاکستان پس از سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 11 کیلو حشیش در باقرشهر با تلاش ماموران کلانتری 175 این فرماندهی، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سریال‌های جدیدی در راه‌اند که بخشی از آنها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین‌اند. سریال‌هایی که از طنزِ «بدل» گرفته تا معمایی «رخنه» و پلیسی «هشت پا» و بسیاری از کارهای دیگر در کنداکتورهای مختلف به آنتن شبکه‌های یک و سه سیما خواهند رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روانپزشک، نسبت به عارضه های سوءمصرف مخدرهای توهم‌زا هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در 22 هنداونه، 287 بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی 87 کیلو و 900 گرم "کشف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حوالی این روزها در 40 سال گذشته، حدود 500 معتاد به جزیره معتادان تبعید شدند.

وب‌گاه عصر ایران

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود 15 کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.