چهارشنبه 2 خرداد 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌هایِ خالصانه و دیدگاه‌هایِ قاطعِ اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: ایران و پاکستان علاوه بر اینکه همسایه و مسلمان هستند، اعتقادات آنان پیوندی ناگسستنی دارد و به هیچ وجه نمی‌توان بین دو ملت جدایی انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده ادوار مجلس گفت: رئیسی در دوره روحانی قیمت ارز را دستمایه تمسخر دولت وقت قرار می‌داد اما حالا که قیمت دلار چندبرابر نسبت به سال 1400 شده، صدایی از دولتمردان درنمی‌آید. در طول سال چندین بار قیمت‌ها افزایش می‌یابد، اما حقوق کارگران و بازنشستگان یک بار در سال آن هم کمتر از نصف تورم افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران از هدف‌گذاری افزایش حجم تجارت رسمی ایران و پاکستان به 10 میلیارد دلار و امضای هشت سند همکاری مشترک بین دو کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان طی پیامی نوشت: گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور، شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ملت ایران جدایی انداخت.

وب‌گاه تابناک

فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!/ 4 مجروح در نزاع خانوادگی / ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان / فریب دختر 18 ساله با وعده ازدواج و مهاجرت / ماجرای قتل 30 هزار تومانی در کبابی!/ دعوای 2 مشتری نانوایی با کندن گوش / دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!/ مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور با اشاره به مذاکرات سازنده خود با همتای پاکستانی پیرامون همکاری‌های مرزی، امنیتی و مبارزه با قاچاق تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای مقابله با تروریسم افسارگسیخته در منطقه جدی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: امروز تروریسم افسارگسیخته یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه است که به توسعه نا امنی در تمام منطقه منجر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه تبادل ظرفیت‌های قابل توجه موجود در دو کشور حتماً موجب انتفاع دو ملت ایران و پاکستان خواهد شد، افزود: در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور تصمیم گرفتیم ضمن بکارگیری این ظرفیت‌ها روابط ایران و پاکستان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی در تمامی سطوح ارتقا بخشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران و کویت در مورد افزایش تلاش ها برای جستجو و نجات کشتی های ماهیگیری، تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تامین امنیت مرزهای دریایی بین 2 کشور گفت و گو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون گفت: مجموعه «نون خ 5» که چندین سال ما را با خود همراه کرده است، ویژگی «دیدن از نوعی دیگر» را به ما نشان داد.