سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در سال گذشته، گفت: در سال جاری و صرفا در فروردین کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 49 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه الف

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: کم‌کاری یا اهمال احتمالی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در هر حوزه‌ای دلیلی بر ترک فعل سایر دستگاه‌ها نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین، در این جلسه متهم ح. ی به دفاع از خود پرداخت و اتهام جرم حمل، نگهداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

وب‌گاه الف

سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع موادمخدر نیز متلاشی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج کاکاوند درباره اجرای طرح «آرامش در شهر» اظهار داشت: همکاران ما در انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول در مبارزه با مواد مخدر، همراهی، همدلی و اقدامات بسیار خوبی را در جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح کشور داشتند؛ چراکه اولین دغدغه مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر بحث حضور معتادان متجاهر در معابر، میادین، بوستان‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از 580 تن مواد مخدر در سال 1402 خبر داد و گفت: مخدر تریاک همچنان رتبه نخست در کشفیات را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر بهنگام رئیس جمهور ایران به پاکستان در شرایط کنونی منطقه حائز وجوه مهمی در زمینه موضوعات اقتصادی و امنیتی است و می‌تواند ابعاد و پیامدهای مهمی در روند معادلات جاری به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان دانشگاه لوزان سوئیس به ارتباط بین درآمد و سرعت پیری مغز انسان دست یافته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جزئیات برنامه‌های روز اول سفر رییس جمهوری به پاکستان را تشریح کر و گفت: 8 سند همکاری مشترک بین دو کشور به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه جزئیات برنامه‌های روز اول سفر رییس جمهوری به پاکستان را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌هایِ خالصانه و دیدگاه‌هایِ قاطعِ اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی کرد.