دوشنبه 16 مهر 1403

موردی از بیماری کرونا در تیپ 216 زرهی زنجان مشاهده نشده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
موردی از بیماری کرونا در تیپ 216 زرهی زنجان مشاهده نشده است

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، هیچ موردی از این بیماری منحوس در میان پرسنل و سربازان این تیپ مشاهده نشده است.

سرگرد مهدی سحاب مرادی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دستورالعمل ها، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به شکل دقیق و جدی در این تیپ، رعایت می شود.

وی اظهار داشت: کادر و سربازان وظیفه به هنگام ورود به محوطه تیپ در مقابل درب ورودی با دقت تمام مورد تب سنجی و غربالگری قرار می گیرند و در صورت مشاهده کوچکترین علایم ابتلا به این بیماری از ورود آنان جلوگیری می‌شود.

مرادی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه تن از سربازان این تیپ در دوران مرخصی به این ویروس مبتلا شده بودند که از آنان خواسته شد تا بهبودی کامل در منزل استراحت کنند و فقط هنگام مراجعه به تیپ برای ادامه خدمت، مدارک و تاییدیه پزشکی به واحد مربوطه تحویل دهند.

مسوؤل روابط عمومی تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: از حدود یک ماه پیش و قبل از اعلام دولت به دستور فرمانده، استفاده کادر و سربازان وظیفه از ماسک در این تیپ الزامی شد.

مرادی، بر حفظ سلامت افراد در تیپ 216 زرهی زنجان تاکید کرد و افزود: علاوه بر ضد عفونی و گندزدایی اماکن مختلف این تیپ، اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز در اختیار کادر و سربازان قرار می گیرد تا از ابتلای آنان به بیماری کووید -19 پیشگیری شود.

وی اظهار داشت: برای آرامش و اطمینان خاطر بیشتر، چیدمان تخت ها در آسایشگاه سربازان نیز تغییر یافته و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*