یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسوی‌نژاد: در چارچوب فعلی امکان مشارکت حداکثری وجود دارد / زیباکلام: عدم احراز صلاحیت بازی با لغات است! + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
موسوی‌نژاد: در چارچوب فعلی امکان مشارکت حداکثری وجود دارد / زیباکلام: عدم احراز صلاحیت بازی با لغات است! + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مناظره‌ای با عنوان «انتخابات رقابتی» پیرامون مسئله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور صادق زیباکلام و سیدمرتضی موسوی‌نژاد، 11 دی‌ماه به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در محل سالن شهید عضدی این دانشگاه برگزار شد. موسوی‌نژاد در این مناظره گفت: ما دو جریان اصلی در کشور...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مناظره‌ای با عنوان «انتخابات رقابتی» پیرامون مسئله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور صادق زیباکلام و سیدمرتضی موسوی‌نژاد، 11 دی‌ماه به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در محل سالن شهید عضدی این دانشگاه برگزار شد.

موسوی‌نژاد در این مناظره گفت: ما دو جریان اصلی در کشور داریم، اصلاح‌طلب و اصولگرا. جریان اصوالگرا مطابق با قاعده مشارکت سیاسی در کل جهان، همواره در انتخابات شرکت می‌کنند، چه طبق افکارسنجی‌ها پیروز بشوند و چه شکست بخورند.

وی افزود: در دو سال و نیم گذشته از رئیس جمهوری آقای رئیسی، یک بار از دهن او نشنیدید که بگوید نمی‌گذارند کار کنم. در حالای که من مطلع هستم خیلی از جا‌ها اراده دولت به تحقق نرسیده است. این طبیعی است، چون در یک نظام حکومتی قوای دیگری هم هستند که کنترل کننده همدیگر هستند. این بر اساس اصل تفکیک و استقلال قوا است.