شنبه 6 مرداد 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با انتشار دلنوشته‌ها و سروده‌های خود به شهادت آیت‌الله رئیسی واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

رباعیات خیام دکلمه احمد شاملو و آواز محمدرضا شجریان

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «میدون خراسون» با اجرای صابر خراسانی در هفته آینده سه شب ویژه تدارک دیده که خوانندگان شناخته شده برای مردم اجرا خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

محمود سالای معاون هنری وزیر فرهنگ، معتقد است که کاظم نظری در بحرانی‌ترین لحظات کشور که برخی کمر بسته بودند تا جمهوری اسلامی ایران سرافکنده شود، کنار پرچم مقدس ایران ایستاده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مازندران از قهرمانان و استعدادهای ناب ورزشی فراوانی برخوردار و قطب ورزش کشور است؛ با وجود این و به دلیل اشتیاق بی‌نظیر و علاقه بالای مردم استان به ورزش، زیرساخت‌های موجود پاسخ‌گوی این همه ظرفیت و استعداد نیست، حالا و در آستانه دور دوم سفر هیات دولت به استان ورزشکاران این خطه شمالی کشور دغدغه‌های خود را می‌خواهند در یادداشتی به اطلاع آیت الله رئیسی برسانند.

وب‌گاه 55 آنلاین

همزمان با 25 اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، مردم با حضور در آرامگاه این شاعر بزرگ و همچنین مزار استاد محمدرضا شجریان، یاد و خاطره این دو چهره ماندگار فرهنگ و هنر ایران را گرامی داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم موسیقی «کیومرس نامه» با روایت میرجلال الدین کزازی و آهنگسازی مسیح تحویلداری همزمان با سالروز بزرگداشت فردوسی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن خجسته در گفتگویی تاکید کرد برای محمدرضا شجریان نماز قضا می‌خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی دلنواز نوازنده و آهنگساز بلوچ که اثرش در سریال «نون. خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخوانی پخش شده، می‌گوید: زمانی که فرد یا افرادی بدون اجازه از اموال کسی استفاده می‌کنند خب قاعدتا باید متوجه اشتباه خود بشوند و این طلب کردن، «طمع» نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی طی روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرهای مختلف کشور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان