جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حوادث 1388، محمدرضا شجریان که در دوره لاریجانی برای تلویزیون اجرای نوروزی کرد، با بدسلیقگی مدیران دوره ضرغامی در استفاده نابجا از آهنگ‌هایش، از کوره در رفت و اعلام کرد صداوسیما حق ندارد هیچ یک از آهنگ‌هایش را پخش کند و تنها استثنا را ربنا قرار داد که از قضا ضرغامی لج کرد و ربنای شجریان دیگر در ماه رمضان پخش نشد. حالا پس از 14 سال نجم الدین شریعتی در گفتگو با کامران نجف زاده از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار تصویری از پرتاب بمب دست ساز به کتیبه‌های تاریخی گنج نامه در فضای مجازی، موجی از واکنش ها و نگرانی مخاطبان را در رابطه با وضعیت حفاظت از این اثر تاریخی ارزشمند بدنبال داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب و به یادماندنی از خانواده شجریان در فضای مجازی مربوط به جشن باستانی چهارشنبه سوری وایرال شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در هم آمیختگی «موسیقی» و «مناجات» مسیری ارزشمند و مشخص در ساحت موسیقی کشورمان است که طی دهه‌های گذشته به واسطه حضور هنرمندان و ذاکران اهل بیت (ع) در قالب‌های مختلفی پیش روی مخاطبان قرار گرفته و توانسته است در گونه‌های تعریف شده‌ای جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. فرآیندی به شدت قابل اتکا که از دیرباز محل رفت و آمد هنرمندان ارزنده‌ای بوده که هرکدام...

وب‌گاه خبر آنلاین

چهار اجرای زنده در حوزه موسیقی کلاسیک طی روزهای پیش رو در تالارهای مهم برگزاری کنسرت تهران و اصفهان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از سال‌های طولانی حکم محرومیت مردم از صدای استاد شجریان برای دقایقی در صداوسیما در خلال گفت‌وگوی کامران نجف‌زاده با نجم‌الدین شریعتی شکسته شد و بخشی از یک آهنگ او در برنامه برمودا پخش شد بعد از سال‌های طولانی حکم محرومیت مردم از صدای استاد شجریان برای دقایقی در صداوسیما در خلال گفت‌وگوی کامران نجف‌زاده با نجم‌الدین شریعتی شکسته شد و بخشی از یک آهنگ او در برنامه برمودا پخش شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«یکصدا ایران» رویدادی هنری، تعاملی و آموزشی است که در 220 محله در 31 استان کشور با هدف گسترش فرهنگ و هنر بومی اجرا می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

21 اسفندماه سالروز تولد فرهاد فخرالدینی است؛ مردی که ارکستر موسیقی ملی ایران حیاتش را مدیون اوست.

خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره المپیاد آموزش هنر - لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر با 10 میلیارد بودجه برگزار و به برگزیدگان فقط نفری 10 میلیون تومان جایزه می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای فرهاد فخرالدینی تولدتان مبارک! از شما ممنونیم برای «روزی روزگاری» که «سربداران» را برایمان ساختید و موسیقی «امام علی (ع)» را جاودانه کردید. ممنویم برای «کیف انگلیسی» و آن «روشن‌تر از خاموشی»!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حبیب احمدزاده، صادق زیباکلام و نجم‌الدین شریعتی مهمان کامران نجف‌زاده در «برمودا» می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

یکشنبه 20 اسفند صادق زیباکلام، نویسنده و استاد دانشگاه نیز از نگرش سیاسی خود، انقلاب ایران، روز‌های اخراج از دانشگاه و زندان در مقابل کامران نجف‌زاده صحبت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شنبه شب، 19 اسفند 1402 در سالن همایش ضرغام برگزار شد و برندگان حوزه موسیقی و تئاتر اعلام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانشجو

حبیب احمدزاده، صادق زیباکلام و نجم‌الدین شریعتی مهمان کامران نجف‌زاده در «برمودا» می‌شوند.