شنبه 6 مرداد 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

آهنگ "ما باز می گردیم" اثری موسیقایی است که برای ادای دین به سید شهیدان خدمت، آیت‌الله ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان سانحه تلخ بالگرد ساخته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماهنگ و تک‌آهنگ‌های «قاف تماشا» و «شهید جمهور» به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان منتشر شدند.

خبرگزاری تسنیم

"قاف تماشا" نام قطعه‌ای با صدای ستار سهرابی است که برای پاسداشت مقام رئیس جمهور شهید و یاران همراهش ساخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 200 هنرمند و فعال فرهنگی در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه او را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیات همراه ایشان، هنرمندان با صدور اطلاعیه‌ای با مردم ایران همدردی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از شاعران در پی شهادت آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در سانحه سقوط هلی کوپتر اشعاری سروده‌اند. این اشعار را از نظر می‌گذرانیم. رضا یزدانی هرچه صدا کردیم: "ابراهیم! " اسم تو حتی برنگشت از کوه آنقدر روحت بی‌قراری کرد جسم تو حتی برنگشت از کوه اردیبهشت اردی‌جهنم شد هر صفحه‌ی تقویم را سوزاند این بار آتش سرد شد، اما وقتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاعران کشورمان در سوگ عروج شهادت‌گونه سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید کشورمان شعر سرودند.

وب‌گاه الف

تعدادی از شاعران در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران اشعاری سرودند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، موجب شد تا بسیاری از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی این واقعه را به جامعه هنری و ملت ایران تسلیت بگویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزعلی گفت: در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش تمامی اجراهای صحنه‌ای برای یک هفته لغو شدند.

وب‌گاه الف

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و هیأت همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.