پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

نوروز 1373 استاد محمدرضا شجریان برای ویژه برنامه تحویل سال، مهمان تلویزیون بود و به اصرار هرمز شجاعی مهر، قطعه آوازی را به صورت زنده اجرا کرد.

خبرگزاری تسنیم

تهران، انزلی، قشم و کیش میزبان کنسرت‌های اهالی موسیقی در روزهای نوروز 1403 خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر ملی ایران آخرین اجرای سال 1402 را با رهبری روی صحنه برد که بیشتر او را به عنوان نوازنده‌ای درجه یک می‌شناسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کادر فنی تیم بانک شهر می‌گوید که تسویه حساب با همه کشتی‌گیران، مربیان و عوامل برگزاری جام باشگاه‌های جهان در هر دو تیم بانک شهر و شازند انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

در هفتمین سالگرد درگذشت افشین یداللهی، شاعر مراسم بزرگداشت «به نام ایران» با یاد و خاطره این شاعر فقید برگزار شد و از نماهنگ ترانه «من عاشق ایرانم» با صدای این شاعر رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمسخر آهنگ مشهور استاد شجریان در آنتن زنده تلویزیون خبرساز شد. تمسخر آهنگ مشهور استاد شجریان در آنتن زنده تلویزیون خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین مهدی یغمایی با حضور در برنامه نوروزی شبکه دو مشغول آموزش گام موسیقی بود که با تمسخر تصنیف مرغ سحر استاد شجریان توسط مجری شبکه 2 صدا و سیما روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از رقص یهویی بهام بانی وسط کنسرت خودش وایرال شده است. ویدیویی از رقص یهویی بهام بانی وسط کنسرت خودش وایرال شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی از رقص یهویی بهام بانی وسط کنسرت خودش وایرال شده است. او که خواننده 36 ساله ایرانی است فعالیت خودش را از سال 92 شروع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر ملی ایران در آخرین اجرای خود در سال 1402، با ترکیبی از نوازندگان ساز‌های زهی خود، قطعاتی از موسیقی ایرانی را به رهبری میهمان مازیار ظهیرالدینی نواخت. در این کنسرت بخش‌هایی از آلبوم «دیوِرتیمِنتو» اثر احمد پژمان اجرا شد. این اثر، قطعه‌ای است که در 4 موومان با عناوین سوران، هنگام، شوش و خوارزم؛ با نگاهی آزاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری مازیار ظهیرالدینی با اجرای قطعاتی همچون «وصال» اثر مهران روحانی بر مبنای ترانه «بهار دلنشین» استاد روح الله خالقی در آستانه سال 1403 در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصابت نارنجک دستی روی دیوار خانه فروغ فرخزاد در محله امیریه تهران منجر به آسیب این خانه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت هوشنگ ابتهاج (سایه) از ربنای محمدرضا شجریان را ببینید. : دعای ربنا یکی از آثار برجسته محمدرضا شجریان و شامل 4 قسمت از آیات قرآن کریم است که همه با عبارت ربنا آغاز می‌شوند. این اثر در تابستان سال 1358 بدون تکرار و یک بار برای همیشه ضبط شده و برای مدت 30 سال، جزو برنامه‌های اصلی اداره رادیو و تلویزیون (سازمان صدا و سیما) در ماه مبارک رمضان بوده است. بنا به گفته محمدرضا شجریان، انگیزه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از آسیب به به مکان‌های تاریخی در شب چهارشنبه‌سوری خبر می دهند.

خبرگزاری میزان

آخرین اجرای ارکستر ملی ایران 1402 شامگاه پنجشنبه (24 اسفند) در تالار وحدت تهران برگزار شد.