یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه فرارو

قهرمان کشتی آسیا اعلام کرد، در سال المپیک 2024 کارش را برای رسیدن به دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی دنبال خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آن بالا روی تپه ماهور اسدآباد چمدان جانت را به خاک سپردیم و سفر جسمت دیگر تمام شد، سفری که همه ما را همه ما که تو را می شناختیم، در بهت برده بود. آن سه روز تلخ که به ما به اندازه ماهی یا سالی گذشت و تو از تخت آن بیمارستان کذا برنخاستی تا روی دو پایت قدم بزنی و دوباره به تحریریه بیایی و باز باهم گپ بزنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی بکتاش آبتین، شاعر عضو کانون نویسندگان - که در زندان مرحوم شده بود - تشییع می‌شد و خانواده‌اش هنگام بلند کردن جنازه «یا حسین» می‌گفتند، عده‌ای همزمان با ادا شدن عبارت یا حسین، سوت و کف می‌کشیدند.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پیشین کشتی جهان می‌گوید زارع تنها کسی است که می‌تواند رکورد مدال‌های یزدانی را بشکند و اکنون نیز آنقدر بی‌رقیب است که فینالش را 10 بر صفر تمام می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گرامی‌داشت استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران به مناسبت سومین سالگرد درگذشت وی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

چطور می شود فیلم برادری که در کنار پیکر نیمه جان خواهرش نشسته و برای او شهادتین می خواند را دید و قلب ادم نلرزد؟! مگر می شود ضجه های کودکان فلسطینی را دید و خون ادم به جوش نیاید؟!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گرامی‌داشت استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران به مناسبت سومین سالگرد درگذشت وی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به طور مستمر با همکاران قضایی و انتظامی در تماسم تا عاملان این جنایت - قتل مهرجویی و همسرش - هر چه زودتر شناسایی شده و به سزای عمل ننگین‌شان برسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان واکنش نشان داد. وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان گفت: به نظرم این اتفاق ناشی از یک ناهماهنگی بود. ما تلاش‌مان این است که در اجراهای صحنه‌ای به دغدغه‌های مردم احترام گذاشته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام عزای عمومی و ابراز همدردی با مردم غزه اجراهای صحنه‌ای موسیقی امروز برگزار نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از لغو تمامی کنسرت های موسیقی به دلیل اعلام عزای عمومی در کشور و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمامی کنسرت ها روز بیست و ششم مهرماه لغو شد. تمامی کنسرت ها روز بیست و ششم مهرماه لغو شد. به گزارش عرشه آنلاین، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از لغو تمامی کنسرت های موسیقی به دلیل اعلام عزای عمومی در کشور و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از لغو تمامی کنسرت های موسیقی به دلیل اعلام عزای عمومی در کشور و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای همدردی و همدلی جامعه هنری با مردم مصیبت زده‌ی فلسطین، اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی امروز 26 مهر ماه در سراسر کشور برگزار نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

نگاهی به عملکرد کشتی آزاد ایران در 4 دوره اخیر بازی‌های آسیایی نشان می‌دهد، شاگردان پژمان درستکار نتایج بهتری را نسبت به سال‌های 2010 و 2018 گرفتند و در کشتی فرنگی نیز شاگردان حسن رنگرز نسبت به 2 دوره اخیر عملکرد بهتری داشتند.