یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اواخرشهریورماه 1401 بود. بعد ازظهر یکی از همان روزها، میهمان خانه استاد انتظامی بودم. دیداری به بهانه برگزاری کنسرت «همراه با خاطره‌ها» که قراربود اواسط مهرماه سال گذشته به مدت 5 شب برگزارشود، اما در نهایت برگزار نشد. مجید انتظامی را همگان می‌شناسند. خصوصاً دوستداران سینما و موسیقی و کسانی که در زمینه موسیقی فیلم دستی برآتش دارند. هنرمندی که نامش...

خبرگزاری تسنیم

مجید انتظامی با آمدنش به تالار وحدت، پنج شب اجرای با شکوه همراه با ارکستر ملی ایران را رقم زد؛ اجراهایی که مخاطبان را به شدت راضی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال عرصه موسیقی تا پایان آذر میزبان مخاطبان و طرفداران خود در سالن‌های مختلف برگزاری کنسرت در تهران و دیگر شهرهای کشور خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر عربستان سعودی در ایران به تماشای ارکستر موسیقی ملی رفت و درشبکه اجتماعی اکس (توییتر) هم پستی در این باره منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ گفت: برگزاری جشنواره ملی سرود می‌تواند سرآغازی برای رویش‌های جدید در حوزه سرود باشد.

خبرگزاری تسنیم

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران به تماشای اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی رفت.

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور برای چندمین بار در ماههای اخیر با مصدومیت جدی مواجه شده و کادرفنی تیم ملی را هم برای انتخابی 97 کیلو به فکر فرو برده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره چگونگی بازاجرای سمفونی خاطره‌های استاد مجید انتظامی و تدوین سند موسیقی توصیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه الف

رئیس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ طی گفت‌وگویی درباره ماجرای برگزاری کنسرت «همراه با خاطره‌ها» به رهبری مجید انتظامی، ماجرای تدوین نهایی سند ملی موسیقی و برگزاری جشنواره ملی سرود فجر در اردیبهشت‌ماه صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران به تماشای ارکستر موسیقی ملی رفت و درشبکه اجتماعی اکس (توییتر) هم پستی در این باره منتشر کرد. او در این شبکه اجتماعی نوشت: خوشحالم که در کنسرت ارکستر ملی ایران نشستم و شاهد اجرای قطعاتی از آثار هنرمند مجید انتظامی بودم که با حمایت معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و حضور چشمگیری داشت. این...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ: با توجه به اهمیتی که دولت و حاکمیت همچنین مردم و نسل جوان برای سرود قائل هستند، برگزاری جشنواره ملی سرود می‌تواند سرآغازی برای رویش‌های جدید در حوزه سرود باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، پس از گذشت 10 سال اینبار تالار وحدت میزبان نوا‌هایی خاطره انگیز و نوستالژیک از بزرگترین استاد موسیقی ایران یعنی مجید انتظامی بود. ارکستر موسیقی ملی ایران کنسرت «همراه با خاطره ها» را چهارشنبه 15 آذر ماه به رهبری مجید انتظامی به روی صحنه برد. در این رویداد سمفونی شیخ بهایی، دوئل، زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ)، ترن، مدلی، از کرخه تا راین، آژانس شیشه ای،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در آخرین روزهای پاییز 1402، تعداد 19 کنسرت پاپ و سنتی در پایتخت برگزار خواهد شد.