یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه فرارو

دارنده مدال نقره سال 2021 امید‌های جهان می‌گوید وزنش به خوبی بالا رفته و امسال همه را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور غافلگیر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده مدال نقره سال 2021 امیدهای جهان می‌گوید وزنش به خوبی بالا رفته و امسال همه را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور غافلگیر خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین رونمایی کتاب «ردیف موسیقی ایران برای پیانو» اثر جواد معروفی با تصحیح و بازبینی دکتر پویان آزاده، در تالار رودکی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم بانک شهر اعلام کرد: بستن قرارداد و کشتی‌نگرفتن برخی از آزادکاران موجب دلسردی در لیگ برتر این رشته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کشتی گیر آزادکار تیم ملی، گفت: قطعا در سال المپیک، همه می‌خواهند شانس خودشان را برای رسیدن به المپیک امتحان کنند. من هم اگر بخواهم موفق شوم باید پیه رقابت و مبارزه با همه حریفان و مدعیان را به تنم بمالم.

خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی کتاب "ردیف موسیقی ایران برای پیانو" اثر جواد معروفی با تصحیح و بازبینی دکتر پویان آزاده، در تالار رودکی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

تتلو، در مسیری که تا به حال طی کرده از کنار چند نفر از ما متوسطی‌ها گذشته و هر کدام‌مان چقدر فرصت داشتیم که نگذاریم او روی ریل هیولا شدن بیفتد؟ از ستاد سبز‌ها در سال 88 تا دیدار با قاضی‌القضات در 96 و پس از آن حضور در جشن خبرگزاری فارس.

وب‌گاه ورزش سه

غلامرضا محمدی در بازگشت دوباره به دنیای مربیگری، به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان و مدیر تیم های پایه این رشته معرفی شد و کار خود را از روز شنبه هجدهم آذر 1402 آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، با اعلام دبیرخانه جشنواره و به منظور احترام به درخواست‌های متقاضیان در بخش‌های رقابتی «جایزه باربد» و غیر رقابتی، ثبت‌نام و ارسال آثار تا 27 آذرماه تمدید شد. فراخوان بخش رقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر براساس آیین‌نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای...

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش های رقابتی «جایزه باربد» و غیر رقابتی این دوه از جشنواره را تا 27 آذرماه تمدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش‌های رقابتی «جایزه باربد» و غیر رقابتی این دوه از جشنواره را تا 27 آذرماه تمدید کرد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره اعمال سلیقه در برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها گفت: این مشکل حل شده و قرار است با توجه به تصویب سند ملی موسیقی، شورای ملی موسیقی تشکیل شود که رییس آن معاون هنری وزارت ارشاد و دبیر آن مدیرکل موسیقی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: سند ملی موسیقی در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است و اکنون در کارپوشه شورا قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدنِ کنسرت مجید انتظامی و ارکستر ملی ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

خبرگزاری اکو نیوز