یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

خانم مرضیه برومند درست یا غلط عبارتی را بر زبان آورد. ببینید با او چه کردند. لحن صادقانه‌اش را به تمسخر گرفتند. همه هم در مقام چریک و مبارز که: چرا با حاکمیت با زبان مهر و لطف سخن گفتی، نه قهر و طلبکارانه؟ حتی وقتی خانم برومند از سر فروتنی و کرامت در مقام عذرخواهی برآمد، باز هم دست برنداشتند.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» و «آهو» که از چهارشنبه 3 مهرماه روی پرده سینما خواهند رفت از پوستر رسمی این دو فیلم رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از پوستر فیلم سینمایی «آهو» که از روز چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد می‌شود، رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی حامد جلیلی را به عنوان دبیر جشنواره ملی سرود فجر معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

حامد جلیلی به عنوان دبیر جشنواره ملی سرود فجر معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم گرامی‌داشت استاد «محمدرضا شجریان» عصر یکشنبه 30 مهر 1402، با حضور محمد مهدی عسگرپور (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران)، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، تعدادی از چهره‌های فرهنگ و هنر و استقبال مخاطبان، در سالن استاد جلیل شهناز برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردیس محمدرضا شجریان به مناسبت سالگرد او رونمایی شد. سردیس محمدرضا شجریان به مناسبت سالگرد او رونمایی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مراسم بزرگداشت سومین سال درگذشت استاد محمدرضا شجریان یکشنبه 30 مهر 1402 در سالن شهناز خانه هنرمندان با رونمایی از سردیس استاد شجریان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

هنرمندان شناخته شده کشورمان از عرصه‌های مختلف هنری، اول هفته جاری در موزه هنرهای معاصر جمع شدند تا با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی حامد جلیلی را به عنوان دبیر جشنواره ملی سرود فجر معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

حامد جلیلی به عنوان دبیر جشنواره ملی سرود فجر معرفی شد.

وب‌گاه عصر ایران

قطب‌الدین صادقی هنرمند و کارگردان تئاتر که در مراسم بزرگداشت محمدرضا شجریان سخن می‌گفت؛ به شجاعت این هنرمند اشاره و عنوان کرد: شجاعت محمدرضا شجریان مثال‌زدنی بود. شخصیت اجتماعی او سه بار نمود پیدا کرد. سه بار شجاعانه نه گفت

خبرگزاری تسنیم

مدیر دفتر شعر و موسیقی صدا و سیما ماجرای تولید قطعه‌ی «طوفان الاقصی» را بیان کرد و از تولید 10 سرود دیگر برای غزه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویژه برنامه «خسرو آواز» به مناسبت سومین سالگرد درگذشت استاد محمدرضا شجریان ملقب به خسرو آواز ایران با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت سومین سال درگذشت محمدرضا شجریان در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.