دوشنبه 28 خرداد 1403

موشک باران تل آویو از جنوبی‌ترین نقطه غزه + فیلم و عکس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
موشک باران تل آویو از جنوبی‌ترین نقطه غزه + فیلم و عکس

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین حماس، ظهر امروز، پس از هشت ماه از آغاز جنگ و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در اقدامی حیرت انگیز، شمال تل‌آویو را موشک باران کردند. بر اساس منابع خبری، این حمله که از شهر رفح، جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه و در فاصله چندصد متری مکان حضور سربازان ارتش اشغالگر صورت گرفته است، بار دیگر نشان‌دهنده‌ی قدرت محور...

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین حماس، ظهر امروز، پس از هشت ماه از آغاز جنگ و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در اقدامی حیرت انگیز، شمال تل‌آویو را موشک باران کردند.

بر اساس منابع خبری، این حمله که از شهر رفح، جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه و در فاصله چندصد متری مکان حضور سربازان ارتش اشغالگر صورت گرفته است، بار دیگر نشان‌دهنده‌ی قدرت محور مقاومت و اثبات شکست ارتش اشغالگر بوده به نحوی که مقامات رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته همواره از تخریب زیرساخت‌های مقاومت و تضعیف بنیه آن سخن گفته بودند، اما این حمله‌ی غافلگیر کننده مقاومت، معادله‌ها را به هم زد و قدرت رزمندگان حماس را بار دیگر به سران اشغالگر یادآور شد.