سه‌شنبه 10 مهر 1403

موفقیت تکواندوی زنجان در گرو وجود حامی مالی قوی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
موفقیت تکواندوی زنجان در گرو وجود حامی مالی قوی است

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون تکواندو کشور، وجود حامی مالی را عامل مهم موفقیت رشته تکواندو در زنجان ذکر کرد و گفت: وجود حامی به اسم خود استان در کشور می‌تواند این رشته ورزشی را در معرض نمایش قرار دهد و نبود آن موجب شده است علاقه مندان و ورزشکاران لیگ‌های مختلف به مراحل بعدی صعود نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی ساعی روز سه شنبه در مجمع سالیانه و عمومی هیات تکواندوی استان زنجان با اشاره به اینکه طی دیدار با استاندار استان موضوعات متعددی در خصوص تکواندوی استان مطرح شد، افزود: بررسی ها نشان می دهد تکواندو در زنجان جزو رشته های سرآمد بوده، بطوری که فعالیت بسیار خوبی را در بین هیات های ورزشی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این باور در مدیریت کلان استانی نیز نسبت به سرمایه گذاری در این رشته ورزشی پرطرفدار استان وجود دارد، اظهار داشت: استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز اذعان دارند که فعالیت رشته ورزشی تکواندو بسیار خوب بوده و در این ارتباط قهرمانان، مربیان و داوران بین المللی بسیار خوبی را پرورش داده است.

این نخبه ورزشی کشورمان با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در زنجان مایه خوشحالی است، ادامه داد: این استان با توجه به پتاسیل های فراوانی که در رشته ورزشی تکواندو دارد هنوز به حق بازدهی خود در کشور نرسیده است.

وی به شرایط خوب خانه تکواندوی زنجان اشاره کرد و گفت: بر این مبنا استان از ظرفیت های بسیار خوبی در رشته تکواندو در بخش مبارزه و پومسه برخوردار است و علاوه بر امکانات لازم، در بُعد نرم افزاری و سخت افزاری نیز مهیا شده است.

رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قهرمانان، مربیان، داوران تکوندوی این استان فعال بوده اما به اسم تیم و استانی دیگر در رویدادهای ورزشی کشوری حضور پیدا می کنند، اظهار داشت: این موضوع به پراکندگی ورزشکاران و پتاسیل‌های آن منتهی می شود که امیدواریم با حمایت‌های استاندار زنجان و قول های که در این خصوص داده شده زنجان در سال جاری با تیم‌های مختلف حضوری پررنگ در کشور داشته باشد.

ساعی با اشاره به اینکه فدراسیون تکواندو نیز تمامی حمایت و تلاش خود را می کند تا یک حامی مالی خوب در کنار هیات تکواندوی استان زنجان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم از ابعاد مختلف اثر گذار است که امیدواریم محقق شود.

برچسب‌ها