یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری سازنده با کشور‌های عضو اکو وزیر بهداشت گفت: امروز می‌بینیم که عبارت "هیچ کس در امان نیست تا همه درامان باشند "تن‌ها در پشت در‌های بسته جلسات و کنفرانس‌ها باقی مانده است و در شرایط فعلی مصداقی ندارد. این وضعیت عملا معنای نابرابری را نشان می‌دهد، جایی که 57 درصد از کشور‌ها با درآمد بالا واکسینه شده اند، در حالی که تنها کمتر از یک درصد از کشور‌های...

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل شرارت و چاقوکشی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم با تخریب 10 دستگاه خودروی سواری 5 میلیارد ریال خسارت مالی به شهروندان وارد کرده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 7 دستگاه خودرو سرقتی و سایر تجهیرات خودرو به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه‌ای که با زخمی کردن مامور پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند، خبر داد و گفت: مامور زخمی پس از دستگیری متهمان به بیمارستان منتقل شد.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار خودرو در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله خبر داد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 موبایل قاپ "تهران پارس" و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 12 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت‌ها که از ساعت دوازده ظهر روز چهارشنبه آغاز شده و تا روز دوشنبه هفته آینده به طول خواهد انجامید بین استان‌ها خواهد بود. یعنی شهروندان از یک استان به استان دیگری نمی‌توانند تردد کنند. همچنین این ممنوعیت‌ها ورود و خروج بین شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد را شامل می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن تشریح جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پایان هفته گفت: ثبت تخلفات هم با دوربین‌ها و هم به صورت دستی انجام می‌شود.

زمین لرزه‌ای در عمق 13 کیلومتری زمین راور کرمان را لرزاند.

رییس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه وانت به علت برخورد یکدستگاه پراید بعلت سرعت زیاد پراید و مصدوم شدن رانندگان هر دو وسیله در این حادثه خبر داد.

مهدی نامجو از برخورد شدید سواری پژو با گاردریل‌های بزرگراه همت و خطر بروز تصادفات دیگر را در پی آن خبر داد.

علیرغم توصیه‌های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم.

یک متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری گفت: برخی از افراد به دلایل نامعلومی حالت مگنتیو دارند و برخی اشخاص این موضوع را به واکسن نسبت می‌دهند، در حالی که چنین صحبت‌هایی صحیح نیست و این حالت ربطی به تزریق واکسن ندارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه کامیونت پس از برخورد شدید با سواری سمند در بلوار سعادت آباد خبر داد.

عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حضور یافته و نسبت به کنترل ترافیک ایجاد شده و بررسی حادثه اقدام کردند.