سه‌شنبه 28 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه کانون حیات و یادگیری، شکل دهنده شخصیت و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاورد‌هایی که در عرصه‌های مختلف به دست می‌آید از مدرسه نشات می‌گیرد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش غلظت آلاینده «ازن» و برقراری شرایط ناسالم هوا برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پایتخت طی امروز (14 خرداد ماه) پیش‌بینی می‌شود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کارت ملی هوشمند 51 میلیون و بیست هزار شهروند صادر شده است

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما در حال بررسی هستیم تا در محور‌هایی که فضای لازم وجود داشته باشد برای تردد موتورسیکلت‌ها مسیر جداگانه‌ای احداث کنیم. ما دنبال این هستیم که مسیر‌های جداگانه ایجاد کنیم تا از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده رو‌ها جلوگیری کنیم.

یک متخصص ویروس شناسی اگر واکسن‌ها نتوانند، ایمنی لازم را در مقابل موتاسیون‌های جدید داشته باشند که ین امر از طریق آزمایش‌هایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، می‌توان بذر آن‌ها را عوض کرد و از بذری که تمام جهش‌ها را شامل شود، استفاده کرد و از این رو این مسئله چندان نگران کننده نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری در کلانشهرها تاکید کرد.

محقق اصلی پروژه واکسن ایرانی - استرالیایی گفت: اسپایکوژن از واکسن‌های Subunit از نوع پروتئین نوترکیب است و یعنی این واکسن از اجزای ژنتیک پروتئین ویروس ساخته شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سرقت خودرو و سرقت لوازم آن خبر داد و گفت: این باند 3 نفره به بیش از 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری که پس از تصادف ساختگی با خودرو‌های بانوان تلفن همراهشان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 11 نفر در حرق پالایشگاه خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این هفته در دو حادثه مختلف در تهران بزرگ دو شهروند با سلاح گرم به قتل رسیدند، گفت: عاملان این دو حادثه با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.

معاونت نظارت براماکن عمومی پایتخت از دستگیری اعضای باند 33 نفره بسته بندی چای تقلبی با برند‌های معروف و کشف 750 کیلو چای تقلبی خبر داد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 13 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

رئیس کلانتری 128 تهران نو از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در محله کیانشهر خبر داد.

چگونگی فعالیت میادین میوه و تره بار تهران در تعطیلات سه روزه اعلام شد.