جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

اداره کل هواشناسی استان تهران از احتمال وزش باد شدید در مناطق جنوبی و غربی استان ظرف 48 ساعت آینده خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از خروج تمامی نیرو‌های آتش‌نشانی از پالایشگاه نفت و پایان عملیات پس از 42 ساعت خبر داد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 14 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیم سال 1401-1400 امروز جمعه 14 خرداد 1400 پایان می‌پذیرد.

معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به تخلفات می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک مورد حادثه آتش سوزی در بیمارستانی در مرکز تهران در دقایق پایانی شب گذشته خبر داد.

رئیس ستاد مرکزی اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، در خصوص زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نظام پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه کانون حیات و یادگیری، شکل دهنده شخصیت و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاورد‌هایی که در عرصه‌های مختلف به دست می‌آید از مدرسه نشات می‌گیرد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش غلظت آلاینده «ازن» و برقراری شرایط ناسالم هوا برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پایتخت طی امروز (14 خرداد ماه) پیش‌بینی می‌شود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کارت ملی هوشمند 51 میلیون و بیست هزار شهروند صادر شده است

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما در حال بررسی هستیم تا در محور‌هایی که فضای لازم وجود داشته باشد برای تردد موتورسیکلت‌ها مسیر جداگانه‌ای احداث کنیم. ما دنبال این هستیم که مسیر‌های جداگانه ایجاد کنیم تا از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده رو‌ها جلوگیری کنیم.

یک متخصص ویروس شناسی اگر واکسن‌ها نتوانند، ایمنی لازم را در مقابل موتاسیون‌های جدید داشته باشند که ین امر از طریق آزمایش‌هایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، می‌توان بذر آن‌ها را عوض کرد و از بذری که تمام جهش‌ها را شامل شود، استفاده کرد و از این رو این مسئله چندان نگران کننده نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری در کلانشهرها تاکید کرد.

محقق اصلی پروژه واکسن ایرانی - استرالیایی گفت: اسپایکوژن از واکسن‌های Subunit از نوع پروتئین نوترکیب است و یعنی این واکسن از اجزای ژنتیک پروتئین ویروس ساخته شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سرقت خودرو و سرقت لوازم آن خبر داد و گفت: این باند 3 نفره به بیش از 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده اند.