یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود ضمن طرح سوال آزادی بیان یا ریاکاری نهادینه؟ هتک حرمت به کتاب مقدس و پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت برای سال 1399 حق‌العمل فروش هر لیتر بنزین را 1250ریال و همچنین گازوییل را 700 ریال تعیین کرد و گفت: این افزایش قیمت بر درآمد جایگاه‌داران سوخت تاثیر خواهد داشت، اما به هیچ وجه منجر به افزایش قیمت بنزین و گازوییل نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: در راستای مقابله با کرونا، رزمایش بزرگ با رمز یا علی ابن ابیطالب در 24استان و 264شهر باهدایت 19قرارگاه عملیاتی باشرکت بیش از 60هزار کارمند و 12هزار کادر بهداشتی و پزشکی نزاجا، همزمان با پنج اقدام کلی برگزار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی صبح امروز علیه کاروان حامل معاون اول رییس جمهور افغانستان را محکوم کرد.

رییس دفتر رییس جمهور درخصوص برنامه‌های دولت برای حمایت از بازار سرمایه با تاکید براینکه نباید با بورس هیجانی برخورد کرد، گفت: ماندن مردم در بورس، سودآوری و عدم ریزش سهام برای دولت اهمیت اساسی دارد.

فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش گفت: مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا آغاز می‌شود وبه مدت سه روز ادامه دارد.

با تصویب هیئت دولت و در اجرای تبصره ماده (22) قانون اساسنامه سازمان حسابرسی - مصوب 1362- آقایان محمدقیسم عثمانی و سیداکبر موسوی داور به ترتیب به عنوان رییس و عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان حسابرسی تعیین شدند.

عضو مجمع نمایندگان تهران با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از بررسی اساسنامه جدید در نخستین جلسه شورای مرکزی دائمی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی خبر داد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس یازدهم از 8 صبح فردا پنجشنبه 20 شهریور ممنوع است.

استاندار تهران با بیان اینکه شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است، گفت: در حقیقت تغییری در وضعیت استان تهران نداشته‌ایم.

سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد علت عدم اجرای فیبر نوری در استان‌های مرزی توسط عضو هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شد.

نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان با بررسی طرح جهش تولید و تأمین مسکن به صورت دو فوریتی موافقت کردند.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات و پردیس» در جریان سوال از وزیر جهادکشاورزی در مجلس گفت: گندم از محصولات اساسی کشاورزی است و آمریکا، روسیه، چین، هند و بسیاری کشور‌های دیگر برای صادرات این محصول برنامه‌های راهبردی دارند. اگر می‌خواهید کشور را با الگو‌های آمریکایی اداره کنید حداقل اینجا از آن‌ها یاد بگیرید. نمی‌شود همه چیز را به غرب واگذار کنیم و تولید را زمین‌گیر کنیم.

معاون استاندار تهران با ببیان اینکه ساخت مسکن ملی در پرند برای 50 هزار نفر پیش بینی شده است، گفت: کار مطالعات الحاق 445 هکتاری طرح اقدام ملی مسکن به محدوده شهر پرند به اتمام رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: نظر به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و حمایت سخیف سردمداران فرانسه به بهانه آزادی بیان. تجمع محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) در میدان امام حسین (ع) تهران فردا برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تجمع اعتراضی سلامت محور در پی اهانت به پیامبر اکرم (س) فردا در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: مناسبت‌های نیمه دوم سال از اهمیت بسزایی برخوردار است و بزرگداشت و یادآوری ایام الله برای ارج نهادن و استفاده از تجربیات آن برای حفظ نظام است.