چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

پهپاد تمام ایرانی سیمرغ در رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش با استفاده از بمب‌های هوشمند و نقطه زن، اهداف خود را در آب‌های دوردست مورد حمله و اصابت قرار داد.

وزیر کشور گفت: مطابق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در انتخابات دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه شرایط رعایت شده است تا بتوانیم ضمن آسیب‌شناسی و جمع‌بندی لازم برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس در هشت استان در حال برکزاری است، گفت: در این انتخابات 20 منتخب برای 10 کرسی رقابت می‌کنند.

شورای نگهبان در اطلاعیه شماره 15 خود تاکید کرد: هیچ شخص یا مجموعه‌ای تحت عنوان نظارت و یا هر عنوان دیگر حق دخالت در امر نظارت را نخواهد داشت.

همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سامانه مردم ناظر مجددا فعال شد.

همزمان با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش در منطقه عمومی سواحل مکران، عملیات مردم یاری با اعزام نیرو‌های بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق کم برخوردار در منطقه عمومی رزمایش در سواحل مکران اجرا شد.

سخنگوی شورای نگهبان در آغاز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از اعزام 24 گروه بازرس ویژه برای نظارت بر برگزاری این دور از انتخابات خبر داد.

ساخت سریال شهید «مجید شهریاری» با حضور وزیر دفاع در زنجان کلید خورد.

یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک کروز «نصر» اهداف سطحی خود در دریا را منهدم کردند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: این کمیسیون در زمینه واردات کالای لوکس حساسیت داشته و یکی از اولویت‌های تعیین شده کمیسیون مربوط به اختصاص ارز به واردات است.

از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 شهریور 1399 انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مدت 10 ساعت در 8 استان برای 10 حوزه انتخابیه شامل 23 شهرستان آغاز شد.

امام زمان، تنها دنیا را پر از عدل و داد نمی‌کند؛ امام زمان از آحاد مؤمن مردم و با تکیه به آنهاست که بنای عدل الهی را در سرتاسر عالم استقرار می‌بخشد و یک حکومت صددرصد مردمی تشکیل می‌دهد؛ اما این حکومت مردمی با حکومت‌های مدعی مردمی بودن و دمکراسی در دنیای امروز از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به سفر اسماعیل هنیه به لبنان گفت: هنیه در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده که ایجاد یک اتحاد مستحکم بین اعضای محور مقاومت می‌تواند سد محکمی در برابر زیاده خواهی‌ها، اشغالگری‌ها و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مطالب سخیف و تکراری بیانیه کمیته خودخوانده جامعه عرب گفت: اینگونه بیانیه‌های ملال آور حرکت در دور باطل ایران هراسی و مشروعیت بخشی به رژیم نامشروع صهیونیستی است.

از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 شهریور 1399 به مدت 10 ساعت انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 9 استان برای 10 حوزه انتخابیه شامل 24 شهرستان برگزار می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی گزارش‌های منتشر شده مبنی بر تسلیم شکایتی از کانادا به وزارت خارجه ایران در خصوص هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.