دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی نوری همدانی تصریح کرد: همه تلاش بنده و دولت مردمی این است که با وجود موانع و مشکلات، شتاب روند رشد کشور را افزایش دهیم و به لطف خدا توانسته‌ایم علی‌رغم دشمنی‌ها و فشار‌های بی‌نظیر در جهت بهبود شاخص‌های اقتصادی، کاهش بیکاری و احیای واحد‌های راکد گام‌های مثبتی برداریم.

طحان‌نظیف با تاکید بر اینکه یک مجلس قوی می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد، گفت: بر اساس گزارشات مختلفی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف داریم فرآیند رای‌گیری با خللی مواجه نیست و به خوبی درحال انجام است.

آیت‌الله مدرسی یزدی گفت: امیدواریم مجلسی قوی، قدرتمند و عالم تشکیل شود تا برای پیشبرد اهداف ملت و اهداف بیان شده مقام معظم رهبری تلاش کند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 13 از رای دهندگان خواست تا مشخصات نامزدان مورد نظر خود را به صورت کامل و خوانا قید کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از اختصاص سایت entekhabiran.moi.ir برای مشاهده شعب اخذ رای در استان خبر داد، گفت: فرآیند رای گیری بدون مشکل در حال انجام است.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 12 خطاب به مجریان و دست اندرکاران مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک اصلی جهت تشخیص واجدین شرایط اخذ رای را مورد تاکید قرار داد.

ستاد انتخابات کشور دراطلاعیه شماره 11 که پیش از ظهر جمعه و خطاب به جوانان برومند ایران اسلامی منتشر شد، اعلام کرد: متولدان 21 اردیبهشت ماه سال 1385 و قبل از آن می‌توانند اولین حضور خود را در انتخابات به ثبت برسانند.

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی سبحانی با بیان اینکه آمار‌ها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد، کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحد‌های تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم متدین کشور گواه این مدعا دانست.

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو حقوقدان شورای نگهبان، سید محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان شورای نگهبان، خیرالله پروین عضو حقوقدان شورای نگهبان و سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان در اولین ساعات فرآیند رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، آرای خود را به صورت الکترونیکی به صندوق انداختند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 10 اعلام کرد در حوزه‌های انتخابیه تمام الکترونیکی نیازی به ثبت اثر انگشت رای دهندگان نیست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: صندوق‌های سیار رای‌گیری به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مستقر شده‌اند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 9 اعلام کرد: دارندگان شناسنامه بدون عکس می‌توانند در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز در 15 استان کشور جریان دارد، شرکت کنند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در فرایند رای‌گیری تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم گفت: توصیه ما این است که هموطنان رای‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 7، اعلام کرد: اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط با ارائه اصل مدارک هویتی پنجگانه امکان‌پذیر است.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 8 از هموطنان خواست حضورشان را در شعب اخذ رای به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تجربیات دور اول را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردیم و تعداد حوزه‌هایی که انتخابات به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، در این مرحله افزایش یافت.