یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از امروز 25 اسفند ماه تا 15 فرودین ماه محدودیت‌های ترافیکی برای ایام نوروز اعمال می‌شود.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 145 هزار و 135 زوج که طی سال جاری درخواست طلاق خود را در سامانه تصمیم ثبت کرده بودند، مورد ارزیابی روانی و اجتماعی قرار گرفتند که نتیجه آن، 22.04 درصد سازش بین آنها بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز از امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد و تا 15 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت. محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز از امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد و تا 15 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سایت وزارت راه؛ مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز از امروز پنجشنبه 24 اسفند 1402 در جاده‌های مازندران آغاز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: برای ظرفیت‌های تکمیل‌شده، سرویس فوق‌العاده اتوبوس پیش‌بینی شده است. مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: برای ظرفیت‌های تکمیل‌شده، سرویس فوق‌العاده اتوبوس پیش‌بینی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وضعیت نابسامان در بلیت‌های حمل‌ونقل مسافری، در تمامی مدهای حمل‌ونقل آشکار است. در حال حاضر 7500...

وب‌گاه مشرق نیوز

حسینیه‌ها و مساجد برنامه‌های ویژه خود را در ماه رمضان اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

حسینیه‌ها و مساجد برنامه‌های ویژه خود را در ماه رمضان اعلام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه‌برنامه‌های مذهبی برخی هیات‌ها و مساجد تهران در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهمیت پیگیری صدور گذرنامه بر هیچ‌کس، به‌ویژه کسانی که قصد خروج از کشور را دارند، پوشیده نیست. در واقع، گذرنامه یا همان پاسپورت، یک مدرک شناسایی معتبر است که نشان می‌دهد شما تابع کدام کشور هستید. این مدرک همچنین مجوز خروج از کشور مبدا صاحب پاسپورت و ورود او به کشور مقصد است که حقوق و امنیت او را تامین می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری میان یک پدر و پسر در یاسوج به شهادت یک سرباز وظیفه ختم شد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بامداد امروز در یک درگیری خانوادگی بین پدر و پسر، یک سرباز فوت و یک مامور نیروی انتظامی مجروح شد. سیدجواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درگیری مسلحانه در خیابان‌های امامت یاسوج اظهار داشت: بامداد امروز در یک درگیری خانوادگی بین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ساعاتی پیش ممنوع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ساعاتی پیش ممنوع و حرکت از سمت مازندران به سمت کرج یک‌طرفه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد. تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز روز جمعه اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبهه متحد انقلاب اسلامی فهرستی را برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و همچنین انتخابات خبرگان رهبری منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وکیل امیر قلعه‌نویی درباره پرونده شکایت این مربی از محمد مایلی‌کهن توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) هیأت‌های مذهبی، مساجد و اماکن متبرکه مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند.