یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که تاکنون 105 هزار درخواست برای صدور کارت سوخت ثبت شده است.

وب‌گاه گسترش

جعفر سالاری نسب گفت: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت که به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال 1403 اعلام شد. همچنین هزینه تمام شده دریافت گواهینامه در سال جدید مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

کسانی که اقدام به دریافت گواهینامه رانندگی کرده اند یا می‌خواهند آن را دریافت نمایند، لازم است با قوانین جدید گواهینامه رانندگی 1403 و یا قانون مقررارت جدید گواهینامه 1403 که به تازگی به تصویب رسیده است آشنا بشوند، چرا که این قوانین برای کاهش تصادفات ناشی از کم تجربگی رانندگان است، و آگاهی از این قوانین کمک بسیار زیادی به آن‌ها خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال 1403 اعلام شد. همچنین هزینه تمام شده دریافت گواهینامه در سال جدید مشخص شد. قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال 1403 اعلام شد. همچنین هزینه تمام شده دریافت گواهینامه در سال جدید مشخص شد. کسانی که اقدام به دریافت گواهینامه رانندگی کرده اند یا می خواهند آن را دریافت نمایند، لازم است با قوانین جدید گواهینامه رانندگی 1403 و یا قانون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ پیمان کرمی، رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت مامور انتظامی شهرستان در عملیات دستگیری یک محکوم متواری خبر داد. فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت مامور انتظامی شهرستان در عملیات دستگیری یک محکوم متواری خبر داد. سرهنگ نجم الدین سهرابی امروز (23 فروردین‌ماه) در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح روز 21 فروردین 1403 ماموران انتظامی، در اجرای حکم قضایی برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری، از...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راه البرز از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست عجله نکنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس‌راه البرز با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر‌های شمالی استان اعلام کرد: «تردد وسایل نقلیه از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه شد.»

وب‌گاه گسترش

طبقه گفته های مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، مشکل ایجاد شده مربوط به سامانه ناجا است.