یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تهران بیشترین خروجی خودرو را داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز 29 اسفند سفر‌های جاده‌ای رسما آغاز شده و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در نوروز امسال بیش از 2 میلیون و 900 هزار خودروی سواری وارد جاده‌های کشور خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از مسافران خواست باتوجه به این شرایط صبر و حوصله داشته باشند. رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از مسافران خواست باتوجه به این شرایط صبر و حوصله داشته باشند. سرهنگ "پیمان کرمی" روز دوشنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران...

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از مسافران خواست باتوجه به این شرایط صبر و حوصله داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل 18 تا انتهای تونل البرز سنگین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی روز بیست و هفتم اسفند 1379 از درخواست برای حل مشکل سعید منتظری، و ابراز خطر تضعیف قوه قضائیه از طرف سید جعفر شبیری را نوشته‌است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس‌راه البرز اعلام کرد: «آزادراه تهران شمال و جاده کرج چالوس به‌دلیل بار ترافیکی سنگین به سمت شمال کشور یک‌طرفه شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیفیت پایین خودروهای داخلی و قطعات آن از مباحثی نیست که دیگر بر کسی پنهان باشد و عمده مردم که مصرف‌کنندگان این محصولات هستند هرروز این عدم کیفیت را مشاهده می‌کنند. اما در ایام تعطیلات نوروز و آغاز مسافرت‌ها این عدم کیفیت اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. روزنامه توسعه ایرانی: کیفیت پایین خودروهای داخلی و قطعات آن از مباحثی نیست که دیگر بر کسی پنهان باشد و عمده مردم که مصرف‌کنندگان این محصولات...

وب‌گاه فرارو

کیفیت خودرو همواره به عنوان یکی از فاکتور‌های موثر در بروز این نوع از تصادفات مورد توجه قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد تاکید صرف سیاستگذار روی افزایش کمی تولید خودرو بدون توجه کافی به ابعاد کیفی آن، در چنین شرایط بحرانی می‌تواند تاثیر خود را نشان دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر سابق خارجه که روزگاری خودش را چشم اسفندیار دولت می‌دانست با واکاوی پشت پرده یکی از آشوب‌ها از حالا برای آینده سیاسی خود اعلام آمادگی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که در ایام تعطیلات نوروزی، هیچ خودرویی به‌دلیل خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمار خودروهای وارد‌شده به کشور در سال 1402حتی به یک‌پنجم عدد وعده‌داده‌شده نمی‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار خودروهای واردشده به کشور در سال 1402حتی به یک‌پنجم عدد وعده‌داده‌شده نمی‌رسد.