جمعه 20 مهر 1403

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد به امیرعبداللهیان در مورد موضع اخیر رئیس جمهور چین

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد به امیرعبداللهیان در مورد موضع اخیر رئیس جمهور چین

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد نامه‌ای به وزیر امور خارجه در مورد موضع اخیر رئیس جمهور چین ارسال کرد. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سلام و آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند منان برای شما و همکارانتان. در آغاز از موضع گیری سریع و به موقع شما نسبت به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد نامه‌ای به وزیر امور خارجه در مورد موضع اخیر رئیس جمهور چین ارسال کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: 

جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سلام و آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند منان برای شما و همکارانتان. در آغاز از موضع گیری سریع و به موقع شما نسبت به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و رئیس جمهور چین کمال تشکر را داریم و امیدواریم که با جدیت این مسیر را ادامه داده و از مواضع انقلابی خود عقب نشینی نکنید همچنین شایسته است اقدامی متقابل در جهت جلوگیری از تکرار این اهانت‌ها و دخالت‌ها صورت گیرد.

جناب امیرعبداللهیان مسائلی در حول محور این بیانیه و روابط ج. ا. ایران با کشور چین وجود دارد که هنوز در بطن جامعه و بین مردم و قشر دانشجو به درستی تبیین نشده است؛ لذا از جنابعالی میخواهیم که با توجه به اهمیت فضیلت جهاد تبیین در صحنه دانشگاهی و رسان‌های حاضر شوید و این موضوع مهم را برای قشر دانشگاهی به عنوان افسران میدان جهاد تبیین شرح و بسط دهید چرا که امروز جامعه بیش از هر زمانی نیاز به شفاف سازیدارد.

در آخر دانشجویان دانشگاه شاهد از جناب وزیر محترم امور خارجه دعوت به عمل می‌آورد برای تبیین این امر مهم در این دانشگاه حاضر شوند و به پرسش‌های دانشجویان در این باره پاسخ دهند و یا همچنین آمادگی خود را برای حضور نمایندگان دانشجویی در وزارت خارجه برای شفاف سازی این موضوع مهم اعلام میکنیموالسلام و علیکم و رحمت الله