پنج‌شنبه 14 تیر 1403

نامه فوری ستاد پزشکیان به رئیس قوه قضائیه درباره دخالتها در انتخابات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
نامه فوری ستاد پزشکیان به رئیس قوه قضائیه درباره دخالتها در انتخابات

عبدالعلی‌زاده به نهادهای قضایی و ناظر مبنی بر مداخلات آشکار و نهان رسانه‌های حاکمیتی در انتخابات علیه دکتر پزشکیان شکایت رسمی کرد. عبدالعلی‌زاده به نهادهای قضایی و ناظر مبنی بر مداخلات آشکار و نهان رسانه‌های حاکمیتی در انتخابات علیه دکتر پزشکیان شکایت رسمی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات...

عبدالعلی‌زاده به نهادهای قضایی و ناظر مبنی بر مداخلات آشکار و نهان رسانه‌های حاکمیتی در انتخابات علیه دکتر پزشکیان شکایت رسمی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی از جمله کیهان، روزنامه جوان، فارس، تسنیم و... علیه دکتر پزشکیان و تبلیغ به نفع رقیب شکایت کرد.

علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی از جمله کیهان، روزنامه جوان، فارس، تسنیم و... علیه دکتر پزشکیان و تبلیغ به نفع رقیب ضمن یادآور شدن ماده 68 قانون انتخابات کشور مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغی یا ضد آن توسط موسسات و نهاد‌های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، نوشت:

هیچگونه نظارتی بر تخلفات عیان رسانه‌های حاکمیتی و نظامی وجود ندارد و قانون در منظر افکار عمومی در حال شرحه شرحه شدن است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

نامه فوری ستاد پزشکیان به رئیس قوه قضائیه درباره دخالتها در انتخابات 2
نامه فوری ستاد پزشکیان به رئیس قوه قضائیه درباره دخالتها در انتخابات 3
نامه فوری ستاد پزشکیان به رئیس قوه قضائیه درباره دخالتها در انتخابات 4