یک‌شنبه 18 شهریور 1403

ناهید کیانی: هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناهید کیانی: هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: قرعه خود در المپیک را می دانم و هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم.

به گزارش "ورزش سه" ناهید کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت خود به منظور حضور در المپیک 2024 پاریس، اظهار کرد: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارم و تمرینات خوبی دارم و امیدوار هستیم با صد در صد آمادگی در المپیک پاریس حاضر شویم؛ در حال حاضر در اوج نیستیم و وزنه 95 درصد می‌زنیم و نباید در اوج خود هم قرار داشته باشیم اما هر روز 10 درصد به پیک نزدیک می‌شویم و در آستانه المپیک در آمادگی صد در صد قرار خواهیم داشت.

وی درباره حریفان اصلی خود در المپیک 2024، بیان کرد: حریفان اصلی من از انگلیس، کیمیا علیزاده از بلغارستان، حریفی از چین که رنکینگ اول را دارد، هستند. در وزن من اکثرا مدال آوران جهان و المپیک هستند و هیچ‌کس را دست کم نمی‌گیرم و قرعه خودم را می‌دانم و حریفان را آنالیز کرده‌ام و شرایط خوبی دارم.

تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به اینکه هدفم این است که بهترین خودم باشم و نه بیشتر و نه کمتر، عنوان کرد: فکر می‌کنم همین که خودم باشم برای کسب مدال المپیک کافی است.

کیانی در خصوص توقع از مسئولان در آستانه المپیک پاریس، اظهار کرد: هر چقدر به المپیک نزدیک می‌شویم، نیازمند آرامش روانی بیشتری هستیم که این موضوع با حمایت مسئولان صورت می‌گیرد تا هیچ دغدغه‌ای به جز تمرین و مسابقه نداشته باشیم.

وی در مورد فضای تیم ملی نیز، خاطرنشان کرد: جو خوبی داریم و همگی همدل هستیم.

تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهم در این مسیر دعا کنند، اظهار کرد: به انرژی مثبت آن‌ها نیاز داریم و من تا پای جان برای خوشحالی مردم می‌جنگم و امیدوارم در این مسیر ما را همراهی کنند.

کیانی در پاسخ به اینکه آیا شاهد کسب مدال طلای المپیک از سوی وی خواهیم بود؟ گفت: حتما.