جمعه 30 شهریور 1403

ناچو دل عربستانی‌ها را به دست آورده / رونالدو نه، عربستان دلباخته کاپیتان رئال است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناچو دل عربستانی‌ها را به دست آورده / رونالدو نه، عربستان دلباخته کاپیتان رئال است!

ناچو، کاپیتان سابق رئال که این روزها در القادسیه عربستان بازی می‌کند چه در زمین و چه بیرون از زمین رهبر بلامنازع این تیم بوده و در کل لیگ عربستان نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز بر خلاف حرف و حدیثها برای تعطیلات به عربستان نرفته است. باشگاه القادسیه امسال تابستان برای جذب کاپیتان سابق رئال 80 میلیون یورو هزینه کرد ولی از همین روزهای اول از آنچه در قبال هزینه‌اش به دست آورده کاملا راضی است.

ناچو بلافاصله بعد از شروع فصل به یکی از بهترین دفاع وسطهای لیگ عربستان تبدیل شده و از این گذشته با کاریزمای خود همه نگاه‌ها را به سمت القادسیه برگردانده است. تیمی که تازه از این فصل به لیگ برتر عربستان، لیگ روشن، صعود کرده و در این کشور تا حدود زیادی گمنام است.

ناچو فرناندز گفته بود برای خودش در 34 سالگی یک چالش بزرگ طراحی کرده: رساندن القادسیه به جمع چهار غول فوتبال عربستان، الهلال، النصر، التحاد و الاهلی. البته ناچو در همین بازی‌های اول دریافت که این کار بسیار دشوار خواهد بود.

بازی دیروز القادسیه مقابل الخدود چهارمین دیدار او در لیگ عربستان بود. بازی با اخراج دو بازیکن از هر تیم به جنجال کشیده شد و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما همانطور که انتظار می‌رفت در پایان مسابقه جایزه بهترین بازیکن میدان به ناچو تعلق گرفت.

رسانه‌های عربستانی می‌گویند ناچو علاوه بر اینکه همه نگاه‌ها را به القادسیه جلب کرده در درون رختکن به رهبر بی چون و چرای تیم جدیدش تبدیل شده است. الریاضیه می‌گوید ناچو پیش از شروع بازی القادسیه مقابل الرائد در رختکن به بازیکنان هم‌تیمی‌اش گفته بود:" وقتی خانواده و کشورم را ترک کرد فکر نمی‌کردم به این زودی بتوانم اینجا چنین خانواده زیبایی پیدا کنم. خیلی خوشحالم و انگیزه حداکثری دارم تا به خاطر این باشگاه همه کار بکنم. ببینید بچه‌ها، برای موفق شدن فقط باید یک کار بکنید: هر بازی لذت ببرید و با تمام قوا و از جان و دل در زمین مایه بگذارید. پس بیایید فکر و خیال را رها کنیم. استرس فقط توان شما را کم می‌کند. امروز به هیچ چیز فکر نکنید. بیایید برویم به زمین و از فوتبال بازی کردن لذت ببریم". القادسیه آن بازی را با پیروزی 1-0 پشت سر گذاشت.

القادسیه با حضور ناچو دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، یک تساوی به دست آورده و مقابل الشباب بازی را 1-0 باخته است.

ناچو دل عربستانی‌ها را به دست آورده / رونالدو نه، عربستان دلباخته کاپیتان رئال است! 2
ناچو دل عربستانی‌ها را به دست آورده / رونالدو نه، عربستان دلباخته کاپیتان رئال است! 3