سه‌شنبه 17 مهر 1403

ناکام در تکرار شگفتی روز اول / لیزر هم به کار بحرین نیامد: این ژاپن توقف‌ناپذیر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناکام در تکرار شگفتی روز اول / لیزر هم به کار بحرین نیامد: این ژاپن توقف‌ناپذیر

تیم ملی ژاپن در نیمه اول دیدار با بحرین صاحب یک پنالتی شد و اوئدا با وجود لیزرهایی که تماشاچی‌ها روی صورت او انداخته بودند دروازه بحرین را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن که در روز اول انتخابی جام جهانی قاره آسیا با یک نتیجه خارق‌العاده موفق شد چین را 7-0 شکست بدهد امروز در دومین بازی خود به مصاف بحرین رفته است.

بحرین که در استادیوم الوطنی میزبان ژاپنی‌ها است تلاش می‌کند از امتیاز میزبانی برای متوقف کردن غول فوتبال آسیا حداکثر استفاده را ببرد. شاگردان دراگان تالاژیچ از شگفتی‌سازان روز اول بودند و موفق شدند استرالیا را در خانه حریف 1-0 شکست بدهند.

ولی به نظر می‌رسد تکرار شگفتی‌سازی روز اول برای بحرین کار راحتی نیست. مقاومت بحرینی‌ها در دقیقه 37 در هم شکست و داور ازبکستانی به نفع ژاپن نقطه پنالتی را نشان داد.

حمله ژاپن از سمت راست به کامادا رسید. ارسال عرضی او بین راه به دست مدافع بحرین برخورد کرد تا رستم لطف‌الدین نقطه پنالتی را نشان بدهد.

زمانی که آیاسه اوئدا پشت ضربه پنالتی ایستاد تماشاچی‌های بحرینی برای متوقف کردن او تنها به سوت زدن و فریاد کشیدن اکتفا نکرده و سعی داشتند با انداختن لیزرهای سبزرنگ چشم این مهاجم ژاپنی را هدف بگیرند. با اینحال اوئدا با تمرکز بالا ضربه خود را به گوشه دروازه فرستاد و با اینکه ابراهیم لطف‌الله دروازه‌بان بحرین جهت را درست تشخیص داده بود اما قادر به مهار شوت اوئدا نبود.

ناکام در تکرار شگفتی روز اول / لیزر هم به کار بحرین نیامد: این ژاپن توقف‌ناپذیر 2
ناکام در تکرار شگفتی روز اول / لیزر هم به کار بحرین نیامد: این ژاپن توقف‌ناپذیر 3